• Anonym (TS)

Få unga tjejer om jag är en ung flintskallig kille?

Är nästan flintskallig, är det en stor nackdel för att få unga tjejer kring åldern 18-25 då jag själv är ung förutsatt att jag rakar skallen? Eller borde jag göra en hårtransplantation?

Berätta ärligt vad ni själva tycker, jag är inte rädd för sanningen.
  • Svar på tråden Få unga tjejer om jag är en ung flintskallig kille?
  • LiKrig

Min pojkvän har varit skallig efter att ha tappat nästan allt hår när han var runt 16. Han har rakat skallen sen dess och han har aldrig haft problem med tjejer. Personligen tycker jag du ska ta till med den metod som du känner är rätt för dig, men jag ser inget fel med skalliga män. Skaffa däremot inte en krans av hår, det är för munkar :D 

Crea Diem
  • Anonym (TS)

Snaggar mig 3 mm varje månad för att dölja håravfallet, men jag vet inte vad jag ska göra.

• kaleidoskop88

Mitt ex körde kort snaggat pga tunn hårväxt och passade jättebra i det! Jag tycker det är jättesnyggt på de killar som passar i det, tycker verkligen inte att du ska fundera på transplantation för den sakens skull... Om det däremot stör dig att ha rakat/snaggat så kanske en transplantation är att fundera på. Alla tjejer gillar olika, dock vet jag många girls som gillar rakat, mig själv included

• Anonym (Mia)

Oroa dig inte! Snaggat e Jättesnyggt!

• attid89

Har en kompis som är typ flint sen några år (han är nu 25 år). Jag bryr mig inte om sånt. Snyggt med rakat :)

• Anonym (snyggt)

Du har inget att oroa dig för! Att vara tunnhårig eller utan hår är otroligt hett och tändande. Snarare så jag tycker att män med tjockt hår eller långt hår är lite motbjudande Nej lite hår på huvudet eller inget alls och hår på bröstet eller skäggväxt....mums! Så länge du visar du är stolt över bristen på hår så kommer du aldrig ha problem att få tjejer, i alla fall på grund av brist på hår.

• Anonym (snyggt)

Dessutom så sägs bristen på hår bero på högt testosteron....och så vitt jag testat så stämmer det att de män som tappat sitt hår ät heta i sängen och har stark sexlust. Det är i alla fall något jag gärna tar reda på. Flört

• Anonym (Sunit)
    Anonym (TS) skrev 2015-06-19 06:44:50 följande:
    Är nästan flintskallig, är det en stor nackdel för att få unga tjejer kring åldern 18-25 då jag själv är ung förutsatt att jag rakar skallen? Eller borde jag göra en hårtransplantation?

Berätta ärligt vad ni själva tycker, jag är inte rädd för sanningen.
    Du är knappast den ende mannen med den "problemet" (ganska normalt läge för män förr eller senare). För mig skulle det vara helt OK .
  • Anonym (Sunit)

Förresten TS, du vet väl att det där med tunnhårighet egentligen är ett sätt för kroppen att signalera manlig virilitet!

• Anonym (TS)

Säger ni bara att ni tänder på tunnhåriga/flintskalliga killar för att vara PK?

• Anonym (snyggt)
    Anonym (TS) skrev 2015-07-03 14:26:39 följande:

Absolut inte. Min man är flintig med bara lite hår kvar och det som finns kvar är grått eller vitt. Han är väldigt attraktiv enligt mig och hans brist på hår gör honom ännu mer het i mina ögon. Jag vill inte att min man ska ha hår på huvudet - tjockt hår på en man är avtändande. Men smaken är som baken. Det finns säkert de som vill ha hår på män också. Men många med mig föredrar tunnhåriga eller de utan hår.
  • Spartacus

skalliga män har mer testosteron allvarligt talat har jag aldrig brytt mig... har varit ihop med killar som varit på helt kala på skann och killar med hår ner till midjan...

stå upp för dig själv och slappna av bara så hittar du nog rätt tjej därute för dig!

• Spartacus
    Anonym (TS) skrev 2015-07-03 14:26:39 följande:

jag säger inte att jag TÄNDER på det, bara att jag inte finner det OTÄNDANDE, viss skillnad! jag tänder på en Bright hjärna och humor.... snygga underarmar är ett plus!
  • Anonym (TS)

Tände ni på flintskallar som 18-23 åring?

• Anonym (snyggt)
    Anonym (TS) skrev 2015-07-05 18:32:12 följande:

Tände ni på flintskallar som 18-23 åring?

Jag minns inte att jag nånsin skulle ha haft något emot någon som varit tunnhårig. Det var inget jag enkom sökte efter då men inget som heller störde mig. Det är annat som avgjorde om jag ville ha en man eller inte. Och idag är jag nog extra svag för tunnhåriga eftersom min man är det Flört Men skulle det tat slut med honom nu så skulle jag nog vara extra svag för tunnhåriga män ja.

Och när jag hört unga tjejer prata om killar så aldrig att jag hört någon säga något negativt om tunnhåriga män - snarare tvärtom. Det ÄR snyggt och hett med lite hår. Det borde du väl ha märkt att tjejer och kvinnor tycker?
  • Aniiee

Two words: Jason Statham!

2 more: Vin Diesel

4 more: Dwayne "The Rock" Johnson

3 more: Samuel L Jackson

2 more: Patrick Stewart

2 More: Matt Damon

2 more: Tom Hardy

2 more Mark Vandeerloo

Vad jag vill ha sagt? Klart som fan att män utan hår kan få unga tjejer. 

I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
Svar på tråden Få unga tjejer om jag är en ung flintskallig kille?