Funderingar på ett fjärde barn
Hej vad skönt att höra att vi är inte den enda som vill ha flera barn.
Vi har 2 pojkar och en flicka Dom är 10 ,8 och 6 år gammala jag skulle gärna ha en sister till min töss. Jag blir 35 i Juli.
Hej vad skönt att höra att vi är inte den enda som vill ha flera barn.
Vi har 2 pojkar och en flicka Dom är 10 ,8 och 6 år gammala jag skulle gärna ha en sister till min töss. Jag blir 35 i Juli.
Lol min man kann inte få någ med killlar lol , jag tyc?er att det är bra tid att s?affar bebis nu , Barnen är nu stora nu kan man ñjuta bebisen.
Hej San jag är bim +4 ingen plus ingen Mens usch hatar detta. Om jag är inte gravid nu väntar vi höst/vinter tills vi försöker, denn gången var inte planerat Men vi skulle såklart bli happy om jag var gravid. Det där med bilen har vi för 2 år löst vi har 7 sits Ford Galaxy vi har alltid Villa ha Många barn och är hema med Barnen ,jag har inte jobbat den sista 10 åren och har varit underbar.
Hej tjejer i morgon är det Dax jag ska ta sista testet Håll tummerna för mig jag tror verkligen att jag är gravid för jag kan lukta saker och ting från100 km och börjar till och med må Lite illa.
ååh jag är så nervös!!
Usch bim plus 6 kom mensen det var väll typisk
Usch bim plus 6 kom mensen det var väll typisk
Hej det går bra här vi har bestämt oss att försök en gång till. Jag har bim 28 / 7 hoppar på ett plus!
Men Åhh...skrev nyss en hel roman som försvann...
Vi planerar en fyra. Våra bRn är födda aug-05, sept-06 och okt-10. Nu är det dag! Men visst känns det nervöst och samtidigt spännande!
Större bil letar vi efter nu. Ska kolla på Citroën c4grand Picasso som är 7-sitsig.
Rum... Hur gör man med rum? Vi har alla egna rum idag men fyran måste dela...hur tänker ni där?
Tiden...ja tiden räcker ju inte till redan som det är så man får nog sänka kraven lite ( säger jag som kontroll och planeringsfreak). Stora killen spelar fotboll tre dagar per vecka, stora tjejen rider bara en gång per vecka i dagsläget men det lär ju öka... Men å andra sidan vill hon säkert inte ha med mig dit så länge till...hon fyller ju trots allt 10 nu i aug.
Minstingen har börjat spela fotboll hon oxå och än så länge är det bara fotbollsskola en dag per vecka men det ökR ju såklart också till två-tre ggr per vecka. Och sen kommer fyran... Och h*n kommer ju oxå ha en aktivitet såsmåningom. Tur att vi är två iallafall!!!! :)
Jag känner att jag inte är klar med bebisvärlden än. Allt finns kvar på vinden förutom första vagnen, liggvagnen. Annars har vi allt till både flicka och pojke.
14/8 åker vi till Mallorca så tanken är att vi ska börja baka då (om vi inte tjuvstartar) så bim blir i september.