Inlägg från: Anonym (nyfikenvarjedag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nyfikenvarjedag)

Sugen på samma kön!

Hej FL

Jag är en kille som under längre tid inte kan sluta tänka på att leka lite med en annan kille!

är det någon mer än jag som tänker på detta & kanske även någon som inte riktigt vet hur man ska ta steget ?

• Svar på tråden Sugen på samma kön!

det är hemskt att vilja något men inte veta hur man ska göra det till verklighet!
    för det är ju fortfarande ganska tabu!
    jag skulle aldrig få för mig att vara tillsammans med en av samma kön för det finns inga såna känslor men att få suga & gärna lite mer skulle vara så mysigt att få testa! :(

har inte riktigt vågat titta på den hemsidan! men är den bra? tack för tipset iallafall!

jag har 25 år gammal! :)

jag har faktiskt tänkt på det & det skulle säkert funka, men hur frågar man en sån sak? :(

haha liksom ta upp förslaget, jag är inte direkt blyg men det är en ganska ovanlig fråga! men jag ska försöka nästa gång jag är med dom! :) tack för tipset!

finns det ingen annan med samma fantasi eller som har tagit steget & kan ge lite tips? :(
    börjar bli frustrerad av tanken!

och självklart så hade jag en dröm om det inatt också.... :(

varför tror du inte det kommer hända mer? :o

jag vill också ha en hård & leka med förutom min egna! :(

jag är faktiskt sugen på att testa det mesta med en kille! :o jag är speciellt sugen på att suga!
    jag är också 25års åldern & finns i nedre Sverige! :)

precis, det är kuken som attraherar mig & som jag är sugen på! :)

mm det kan jag tänka mig, måste vara härligt att ha en hård i munnen! blir så kåt av tanken bara! :(

Svar på tråden Sugen på samma kön!