• Anonym (jo)

Sugen på samma kön!

Ja samma situation här. Har iofs redan varit med en kille i tonåren men nu är det längesen, skulle gärna prova det igen. Hur gammal är du TS?

• Anonym (jo)

Om man har svårt att ta det första steget är nog det enklaste sättet att ta det med nån man känner. Du råkar inte ha nån i din omgivning som är bi/gay? Det kan ju iofs bli lite konstigt att göra det med en vän men det beror helt på behöver inte bli det heller.

• Anonym (jo)

Vilket då, om de är bi? Eller om de vill ligga med dig?

Om du vet att de är intresserade av killsex behöver det ju inte vara särskilt svårt. Typ 'Jo jag har varit nyfiken ett tag nu på att prova ha sex med en kille, du skulle inte vara intresserad?'. Det är iaf min uppfattning att killar generellt sett är betydligt mer OK med pang på rödbetan än kvinnor så tror inte du behöver krångla till det, vill han så vill han

• Anonym (jo)

Den här tråden har inspirerat mig att göra något åt min lust.
    Ska försöka styra upp något snart, vill ha en hård kuk att leka med

• Anonym (jo)
    Anonym (nyfikenvarjedag) skrev 2015-06-22 14:39:23 följande:

varför tror du inte det kommer hända mer? :o

jag vill också ha en hård & leka med förutom min egna! :(

Vad är det främst du är nyfiken på att göra med en kille då
  • Anonym (jo)

Är i 25-års åldern, bor i mitten av Sverige

• Anonym (jo)
    Anonym (nyfikenvarjedag) skrev 2015-06-22 19:04:39 följande:

jag är faktiskt sugen på att testa det mesta med en kille! :o jag är speciellt sugen på att suga!
    jag är också 25års åldern & finns i nedre Sverige! :)

Ja suga är härligt! Minns att jag jämt blev så kåt när jag sög kuk.
    Man är sug-sugen kan man säga hehe.
    Även gött att bli avsugen.

Samma: Håller med dig. Är ju inte för min del intresserad av något romantiskt med killar. Utan framförallt attraherad av själva kuken.
  • Anonym (jo)

Mmm nästan bäst när man tar den slak i munnen först och sen känner den växa och bli hårdare medan man suger tills den fyller hela ens mun. Även när han kommer sen.. får gärna komma med kuken kvar i min mun så jag får svälja sperman. Haha förlåt för att jag sitter och är kåt på morgonkvisten i din tråd.

• Anonym (jo)

Hehe vad bra
    Minns en gång med killen jag 'experimenterade' en del med.. vi var på en rätt ödslig strand och satt och drack öl på sommaren. Hade en filt med oss. Jag bredde ut den över skrevet/mina ben och sen började han runka av mig under den. Fanns lite folk några barnfamiljer en bit bort, vet inte om de märkte något men kändes iaf väldigt spännande och förbjudet. Efter en stund flyttade vi oss lite och han sög av mig. Sprutade skönt i munnen på honom efter nån minut.

Eller en annan gång när vi var hemma hos mig. Började med att vi låg på sängen och runkade varandra, slutade med att jag satte på honom bakifrån. Var väldigt trångt och svårt i början men sen var det bara underbart skönt. Fruktansvärt upphetsande på något sätt...

Tror mitt problem är lite samma som ditt TS. Jag är egentligen inte så glad för gaysidor och liknande, skulle kännas rätt skumt att bara träffa nån man knappt sagt ett ord till förut och köra på... funkade så bra med den där killen för dels kände vi ju varann en del och sen var vi rätt lika på något sätt, båda nyfikna och hade en avslappnad inställning,  blev inte massa machofasoner eller något i den stilen.

• Anonym (jo)

Ja du borde prova! Hoppas du kan få till det till helgen. Beror ju på vad som känns bättre, det är inte säkert att killen suger bättre men jag tänder väldigt på kille-kille så då känns det ju fantastiskt. Ska också försöka få till det inom de närmsta veckorna. Vi får rapportera här hur det går

Svar på tråden Sugen på samma kön!