• Ben66

Sugen på samma kön!

TS...titta runt på QX sidan.
    Det står att den är en gaysida, men det finns många sk binyfikna där.
    Rekomenderar dig att träffa den du vill suga innan för att lära känna hans personlighet. Känns det inte bra mellan er så ska du inte ta steget att göra något sexuellt.

• Ben66

I vilken ålder och vart bor ni som besöker denna tråd?

Jag tror att det är ganska vanligt att män/kvinnor blir nyfikna på att testa sex med det egna könet någon gång under sitt liv. Men förmodligen så stannar det för det mesta som en fantasi.

• Ben66

(Fantiserar) skicka ett pm till mig om du vill veta hur det känns.
    Jag är gift, men innan mitt förhållande så var jag nyfiken och testade en gång.

• Ben66

(jo) det låter trevligt att du har möjlighet till detta med en vän.

• Ben66
    Anonym (Fantiserar) skrev 2015-06-29 17:14:49 följande:
    Jag har testat allt möjligt i analen, gurka, morot, banan, skruvmejselskaft, pennor av olika slag, en tjockkorv i kondom, och givetvis olika dildos som jag och frugan köpt. För närvarande har vi en buttplugg som hon vill ha i sig ibland och den leker jag med ibland vid ensamma stunder ;)) Tycker det är skönt ibland och ibland inte. Skönast är att bara ha nåt uppstoppad utan att köra in och ut, så buttpluggen är perfekt för det. Är sugen på att köpa en ny dildo som ser ut som en kuk och börja leka med den. Måste bara övertala frugan om att hon vill ha en ;)
    Ha ha ha....känner igen mig i att låna fruns dildosar.
    Jag har inte någon egen buttplugg...kanske kan jag köpa en.
    Jag tycker om att få prostataorgasm, med hjälp av ex en massagestav
  • Ben66

TS...
    Hur går det för dig, någon som nappat ?

• Ben66

Jag tänder på bilder och filmer med pegging...dvs en kvinna knullar en man med strapon. Är det också en annan man med i en trekant så blir jag jävligt kåt. Det är en fantasi och en önskan att jag ska få uppleva...att bli peggad alltså Skäms

Men tyvärr så är inte min fru intresserad av detta så jag får fortsätta att fantisera.

Svar på tråden Sugen på samma kön!