Inlägg från: smulpaj01 |Visa alla inlägg
  • smulpaj01

Hur ofta gråter du?

Så gott som aldrig! Har gråtit 2 gånger i vuxen ålder. När min bror och när min bästa vän/"syster" gått bort!

Därav blir jag ofta förvånad när jag läser en del trådar här på fl. Verkar som att en del kvinnor grinar för minsta lilla och vore jag gift/sambo med en sån hade jag blivit galet irriterad och faktiskt gjort slut!

Tramsigt och oattraktivt!

• smulpaj01
    Anonym (panikångest) skrev 2015-06-21 12:44:57 följande:

Jag blir illa berörd av ditt inlägg. Det finns många som inte kan rå för att de mår dåligt. Jag har tampats med panikångest och depressioner i hela mitt liv i stort sett. Jag hoppas verkligen att folk i min omgivning inte finner mig tramsig för att jag gråter ofta. 

Jag lider själv mycket av ångest och depression. Tidigare har jag haft diagnoserna GAD och borderline, så jag VET vilket helvete psykisk ohälsa innebär.

Men det är inte sån gråt jag menar, utan tjejer som grinar för att sambon inte diskat, spelar dataspel istället för att mysa, går ut en kväll m.m.

Alltså dessa tjejer som gråter för minsta lilla i tid och otid!

Att du gråter för att du mår dåligt har jag såklart full förståelse för, det är en helt annan sak! Ibland har jag önskat att jag också kunnat det.
Svar på tråden Hur ofta gråter du?