Inlägg från: Virriga Vera |Visa alla inlägg
  • Virriga Vera
    Anonym (nn) skrev 2015-06-22 19:46:34 följande:
    Då måste jag säga att föräldern själv måste ha bättre koll på vad för slags umgänge barnet har. Jag är inte likgiltig, varför tror du det?
    Så du menar på allvar att du inte hade reagerat som förälder till det drabbade barnt om en annan vuxen sett vad du såg och inte agerat? Du hade som förälder till barnet inte brytt dig? Du får ursäkta, men jag tror dig inte.
  • Virriga Vera
    Anonym (nn) skrev 2015-06-22 20:13:03 följande:
    Jag vill diskutera, men jag har uppriktigt inte fått så många sakliga frågor.
    Men om du vill diskutera så censurera inte när man ställer frågor. Vad var osakligt med min fråga?
  • Virriga Vera
    Anonym (nn) skrev 2015-06-22 20:17:11 följande:
    Jag förstår att frågan kan röra upp en del läsare, men jag kommer inte att besvara personinriktade frågor. Jag vill att tråden hålls saklig, städad och seriös.
    Hur tror du att du skall kunna få till en diskussion om ditt agerande om du inte tänker svara på för dig obehagliga frågor? Jag måste säga att du har ett märkligt sätt att försöka få till en diskussion genom att påstå att man är oseriös för att man ställer frågor som är relevanta för att kunna diskutera.
  • Virriga Vera
    Anonym (nn) skrev 2015-06-22 20:53:20 följande:
    Den frågan har jag inte fått innan och mitt svar blir att jag inte vill berätta.
    Jag kan inte tolka denna TS på annat sätt än att du vill inte diskutera, du vill inte få några frågor som är obehagliga för dig. Du vill bara få bekräftat att du gjorde rätt.
  • Virriga Vera
    Anonym (nn) skrev 2015-06-22 21:04:02 följande:
    Jag vet inte om jag gjorde rätt eller fel, men som jag skrev så kan jag inte tillbringa all min tid åt att anmäla till höger och vänster. Det finns säkert flera vittnen och jag hoppas att dom tar steget jag inte tog.
    Du ser ett (1) barn som du misstänker blir utnyttjat av en pedofil och du har inte tid att agera?
  • Virriga Vera
    Anonym (nn) skrev 2015-06-22 21:09:49 följande:
    Såhär är det. Jag är en väldigt omtänksam och hjälpsam människa med god moralisk medvetenhet, men jag kan inte spendera all min tid åt att tänka på andra för mig helt främmande människor. Det är inte min uppgift.
    Nej, du är varken omtänksam, hjälpsam eller har en god moralisk medvetenhet, du vill gärna se dig som sådan. Men det är du inte. Svaret på varför du inte är det har du i det jag markerat ovan. Du är kort och gott en en fullblodsegoist.
Svar på tråden Jag tror att jag såg en pedofil i helgen