Inlägg från: Anonym (.?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.?)

Jag tror att jag såg en pedofil i helgen

Jag hoppas att du själv inte vill ha hjälp när du hamnar i en utsatt situation. Om du blir överfallen, misshandlad o våldtagen så anser du att folk ska titta men sen bara fortsätta vidare?

• Anonym (.?)

[quote=75452483][quote-nick]Anonym (nn) skrev 2015-06-22 21:17:45 följande:[/quote-nick]

Det hoppas jag verkligen inte, önskar att flera var modigare..

[/

Så du förväntar dig hjälp o räddning, men vill inte ge det till andra? Inte ens ett litet barn som inte alltid kan värna om sig själv?

• Anonym (.?)

[quote=75452483][quote-nick]Anonym (nn) skrev 2015-06-22 21:17:45 följande:[/quote-nick]

Det hoppas jag verkligen inte, önskar att flera var modigare..

[/

Så du förväntar dig hjälp o räddning, men vill inte ge det till andra? Inte ens ett litet barn som inte alltid kan värna om sig själv?

• Anonym (.?)

[quote=75455521][quote-nick]Anonym (nn) skrev 2015-06-23 16:59:31 följande:[/quote-nick]

Förlåt, men nu förstår jag faktiskt inte din fråga.

[/

Vad är det du inte förstår? Du skriver att du förväntar dig räddning om något händer sig, men du kan inte ens se till att stå upp för ett barn. Tycker du att det går ihop?

• Anonym (.?)

[quote=75456612][quote-nick]Anonym (nn) skrev 2015-06-23 20:51:33 följande:[/quote-nick]

Jag väntar mig ingen räddning, men jag kan ändå rädda andra om jag väljer att göra det.

[/

Fast du väljer jublat inte göra det. Och det måste du leva med.

Svar på tråden Jag tror att jag såg en pedofil i helgen