Jag tror att jag såg en pedofil i helgen
Varför skulle en pedofil begå ett övergrepp framför, vad du själv tror var, flera vittnen?
Varför skulle en pedofil begå ett övergrepp framför, vad du själv tror var, flera vittnen?
Måste vara väldigt jobbigt för dig att behöva gå runt och tänka på det där, att du antagligen aldrig kommer få reda på om det var övergrepp eller bara lek. Om du hade gått fram och pratat med mannen så kanske du sluppit det.
Nej. Men man hade kunnat känna av läget. Menar du att du inte hade gått fram och pratat med personen utan ringt polisen direkt?
Så om du inte känner barnet i fråga så skulle du låta det bli utsatt?
Du skrev att ditt agerande skulle vara beroende på din relation till barnet. Därav att jag undrade.
Om jag har missförstått så ber jag om ursäkt.
Det fanns några till, men det var några i sällskap och dom diskuterade med varandra så dom såg säkert inte det jag såg. Jag har beslutat mig för att inte tala om det jag vittnade.
Vuxen man ihop med tonårstjej=pedofili. Sen att lagen är skruvat pro-pedofil genom att bestämma att det är fritt fram för gamla äckelgubbar att grooma småtjejer gör det inte rätt eller mindre pedofilt.
Spekulation: verkar som agendan med tråden är att peka på hur anmälningshysteriska gemene man är kring sådant här, även om det rör sig om något i gränslandet och som lika gärna kan vara ett oskyldigt kärleksuttryck från en förälder till ett barn. Kanske en puss på munnen på ett barn som enligt normen uppfattas som lite för gammalt eller liknande.
Hahah, ni är ju helt omöjliga.
Hur kan en sådan uppenbar trolltråd få så mycket respons, undrar jag mest.