-
Jag tror inte att du och jag kommer längre än så isf.Anonym (funtad) skrev 2015-06-23 20:35:29 följande:varför starta en trååååd då?! vakna! -
Aningar räcker inte för mig om jag ska agera kraftfullt.Anonym (funtad) skrev 2015-06-23 20:39:55 följande:ne du har ju inte vett och etikett så, ja de har du rätt i.
Hoppas inga fler ser ditt ansikte gå förbi när dom blir utsatta utan deras vetenskap, fast du har dina aningar.
Och sen kanske händer nått som kanske triggar - tänk om den tanten bara kunde se- Fast du såg, men inget gjorde.
Ne orkar inte med inkompetenta saker mer. over and out. -
Jag hoppas att det stämmer.Anonym (Fått nog) skrev 2015-06-23 20:39:22 följande:Hon tror hon ser något, som troligast är helt oskyldigt -
Jag väntar mig ingen räddning, men jag kan ändå rädda andra om jag väljer att göra det.Anonym (.?) skrev 2015-06-23 20:50:04 följande:[quote=75455521][quote-nick]Anonym (nn) skrev 2015-06-23 16:59:31 följande:[/quote-nick]
Förlåt, men nu förstår jag faktiskt inte din fråga.
[/
Vad är det du inte förstår? Du skriver att du förväntar dig räddning om något händer sig, men du kan inte ens se till att stå upp för ett barn. Tycker du att det går ihop?
-
Det är i stort sett samma sak är de inte.Tokfrans skrev 2015-06-23 20:54:25 följande:rädda?
stå upp för barnet pratar (.?) om. Vet du vart de innebär?
Du har fått svar nu, men du nöjer dig inte. -
Det är inte heller bra att överbelasta myndigheter för skitsaker på ren svenska.Anonym (Jag ser peddos varje dag) skrev 2015-06-23 20:57:21 följande:Jag bor i närheten av en gymnasieskola och ser mååånga utav småtöserna där som blir hämtade eller lämnade vid skolan av fullt vuxna pojkvänner. Riktigt vidrigt! Men skulle jag anmäla all pedofili jag ser hade jag inte gjort annat!
-
God natt är det jag hade i tanke just nu.Nice nine skrev 2015-06-23 22:01:16 följande:Herregud du såg ett barn bli utnyttjad av en pedo och du bestämde dig för att göra absolut INGENTING hur tänkte du då??????
-
Det är inte säkert att det var så har jag sagt otaliga gånger nu. Men bara tanken av att det kan ha varit en fick mig att må dåligt. Varför jag inte lämnade tips eller anmälde händelsen var för att vad personen gjorde inte kan sägas vara övergrepp, det kunde lika bra ha varit bara kroppskontakt mellan barn och förälder.Nice nine skrev 2015-06-23 22:01:16 följande:Herregud du såg ett barn bli utnyttjad av en pedo och du bestämde dig för att göra absolut INGENTING hur tänkte du då??????
-
Sov gott, hade t.o.m. lite kroppskontakt med mig själv om du nu vill veta mer än du behöver. Varför skulle jag inte kunna sova menar du ?Nice nine skrev 2015-06-23 22:12:57 följande:moget värkligen om du inte kan kan stå för det du gjort borde du väl inte ha skrivit detta på FL??
Aja hoppas du kan sova med det i ditt samvete lycka till!!!!!!! -
Jag bryr mig, även om jag valde att inte lämna tips eller anmäla.Anonym (Idiot!!) skrev 2015-06-23 22:20:29 följande:Nej hade du brytt dig hade du anmällt, nu när du lika illa som pedofilen. Du bör skämmas!!