Inlägg från: Anonym (nn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nn)

Jag tror att jag såg en pedofil i helgen

Tokfrans skrev 2015-06-24 10:03:32 följande:
    Du vet, du gör de inte bättre för dig att tro att du är över oss alla andra när man märker klart och tydligt att du är inte (förlåt om detta låter elakt) inte färdigväxt i hjärnan.

Läs här nu och tänk.
    Du ser nått som inte stämmer mellan ett barn och en vuxen karl, du får den känslan, men väljer att kolla bort -fine inte bästa beslutet.
    Men sen går in hit, startar tråden, ger inte hela historien, folk undrar och frågar, men du vägrar svara och beter dig rent ut sagt som en trotsig 16 åring men säger till oss som jag vet är betydligt mycket äldre än dig att vi ska bete oss vuxet?! du anar inte hur skrattretande detta är Skål
    Aha Drömmer
  • Anonym (nn)
    Anonym (Äckel) skrev 2015-06-24 10:04:54 följande:
    Så OM detta var ett övergrepp, varför lät du det passera?
    Jag vet inte om det var ett övergrepp, därför beslutade jag mig för att inte agera. OM det var ett övergrepp så hoppas jag att någon annan som ser någonting som verkligen kan klassas som övergrepp hör av sig till polisen.
  • Anonym (nn)
    Anonym (Äckel) skrev 2015-06-24 10:08:52 följande:
    Det kan ha varit ett övergrepp och du accepterade det. Och gick.
    Jag accepterar inte tydliga övergrepp av något slag.
  • Anonym (nn)
    Tokfrans skrev 2015-06-24 10:12:23 följande:
    tydligen, du gick ju. vad är de du inte förstår?

du skrev ju själv

-Det måste ha varit första gången jag sett en person jag verkligen tyckte verkade märklig och tog på ett barn på ett sätt jag inte tyckte var normalt. Jag valde ändå att inte lämna vare sig tips eller signalement. Det är möjligt att det kommer att uppröra barnet när denne växer upp och ställa frågan:"Varför gjorde ingen någonting fast de såg?
    Ja så skrev jag.
  • Anonym (nn)
    Anonym (Äckel) skrev 2015-06-24 10:12:42 följande:
    Du accepterar bara övergrepp du kan bortförklara.
    Sluta tjata nu.
  • Anonym (nn)
    Tokfrans skrev 2015-06-24 10:16:34 följande:
    Börjar de bli jobbigt`?
    Nej, men jag saknar en lite mer saklig ton och intresse för ämnet som kunde rent av gagna andra drabbade. Du har möjlighet och tillfälle att göra någonting bättre av det skrivna, men du gör det inte. Din intention är att hugga TS på alla möjliga vis, med tydliga och slitna FL tekniker vilket gör att det inte går att diskutera någonting som vuxna gör.
  • Anonym (nn)
    Anonym (Äckel) skrev 2015-06-24 10:20:32 följande:
    Vad är det vi ska diskutera?
    Du måste inte delta i tråden, sakfrågan intresserar dig tydligen inte.
  • Anonym (nn)
    Tokfrans skrev 2015-06-24 10:21:22 följande:
    spelar ju ingen roll, du svarar ju ändå inte på frågor eller nått  ang tråden så varför inte?
    För att kunna ställa adekvata frågor måste man givetvis först uppfatta sakfrågan.
  • Anonym (nn)
    Anonym (Äckel) skrev 2015-06-24 10:27:14 följande:
    Förtydliga sakfrågan.
    Det tänker jag inte göra, du har redan den information du behöver för att uppfatta saken.
  • Anonym (nn)
    Tokfrans skrev 2015-06-24 10:27:41 följande:
    att välden är tuff och att vi ska ta hand om oss själva inte lägga oss i andras, dvs inte lägga oss i när vi se nått som är Off osv. De är deras ansvar att anmäla tydligen xD
    Det stämmer inte riktigt.
Svar på tråden Jag tror att jag såg en pedofil i helgen