Inlägg från: Anonym (hejhopp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hejhopp)

Ni som säger att barnen kommer före eran partner!?

Om jag träffar en ny karl kommer jag alltid sätta mitt barn i första hand. Det betyder att det kommer dröja innan han får träffa mitt barn, att jag kommer att anpassa att dejta efter mitt barn och hur jag är barnledig m.m. Skulle heller aldrig heller få för mig att flytta till någon ny och lämna vårt radhus, område, byta skola på mitt barn för en karl. Eller låta han flytta till oss fören det skulle kännas bra för barnet. Är dessutom viktigt för mig att jag och mitt barns pappa har bra kontakt och kan umgås för vårt barn skull, hade jag träffat någon som inte kan aceptera det skulle det inte funka att fortsätta den relationen. Skulle inte missa mitt barns aktiviteter m.m för en man!

• Anonym (hejhopp)
    Anonym (MM) skrev 2015-06-24 09:09:47 följande:
    När tar du partners behov i beaktande?

Jag skulle aldrig sova i en bäddsoffa i vardagsrummet, inte som en permanent lösning. Jag skulle inte heller endast resa till barnanpassade resmål utan skulle också vilja resa till ställen som jag vill. Din partner verkar komma dig till mötes mycket. Hoppas han får samma respekt och bemötande tillbaka och uppskattas för det han ger dig.
    Nu var det inte mig du frågade men om jag träffar en ny som vill resa till ställen som inte är för barn så är han mer än välkommen att åka, men då blir det utan mig. Jag kan inte åka iväg t.ex. en hel vecka för har inte barnvakt så länge så ska vi resa så måste jag ta med mitt barn.
Svar på tråden Ni som säger att barnen kommer före eran partner!?