Inlägg från: Anonym (Många tvingas välja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Många tvingas välja)

Ni som säger att barnen kommer före eran partner!?

"Ingen vettig människa tvingar partnern att välja mellan partnern och barnen"...Eh... detta är faktiskt ganska vanligt, det är inte uttalat "-Välj mig eller dina barn!", men det är ändå ett val många pappor ställs inför i en ny relation efter att det tagit slut med barnens mamma.

Antingen tvingar den nya fram det valet, eller barnens mamma ställer till det så att man måste välja bort den nya kärleken.

• Anonym (Många tvingas välja)
    BioBonus skrev 2015-06-24 09:50:29 följande:
    Ganska vanligt? Menar du på fullaste allvar att vi kvinnor är så fruktansvärt egoistiska till vår natur att det vanligaste är att vi tvingar männen i våra liv att välja mellan oss eller sina barn?
    Inte alla kvinnor, men de allra flesta. Exfruar vill oftast jävlas på varje sätt de kan, flytta långt bort för att försvåra umgänge, bearbeta ett av barnen (hennes favorit) för att dela upp syskonen, försvårar för den nya kvinnan i mannens liv mm mm. Allt för att jävlas.

Ny fruar med egna barn beter sig illa mot mannens barn och tvingar honom mlm att välja mellan henne (kanske även den nya familjen) och de tidigare barnen.

Men jag har lärt mig att 95% av alla kvinnor är egoistiska, småsinta, misunsamma och elaka, så jag nöjer mig med att vara singel och pappa. Varannan helg och på lov kan jag träffa kvinnor, annars får det vara.  
Svar på tråden Ni som säger att barnen kommer före eran partner!?