Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Blir galen snart

Vad sjukt. Varför polisanmäler han inte dig? Har han också någon diagnos?

• Påven Johanna
    Nice nine skrev 2015-06-24 14:52:35 följande:
    Jag försöker värkligen kontrollera mig själv och jag vet att det är en träningssak och jag skämms det gör jag för vem vill bli behandlad på detta sätt från sin partner? Absolut ingen...jag försöker nu att göra nåt åt saken
    Klipper du till honom när ni befinner er utanför hemmet också? 
  • Påven Johanna
    Nice nine skrev 2015-06-24 16:35:32 följande:
    Nej det gör jag inte
    Nej, det är lustigt att ni som slåss så ofta jämrar er över att ni minsann inte klarar av att lägga band på er, men ändå slåss ni inte utanför hemmets väggar - för där riskerar ni ju att få negativa konsekvenser av ert handlande. 
  • Påven Johanna
    Nice nine skrev 2015-06-24 20:12:11 följande:

Jag tror vårt äktenskap är så dysfunktionell som kan bli igentligen det är alltid nåt som händer...jag kan inte beskriva vad det är ...som nu pratar vi inte ens med varandra hur sjuk som helst igentligen och jag har så många gånger tänkt på skilsmässa men gud jag vet inte...han kan inte behandla mig som en person som har svårigheter utan han tror han kan behandla mig som nån utan svårigheter vilket är lite konstigt....jag mår väl inte så bra utav detta äktenskap igentligen om jag ska vara ärlig... kanske därför jag får såna utbrott har ingen aning och är så otrolig dålig med känslor blir bara Så frustrerad av det hela...det är så mkt som snirrar om jag ens skulle försöka berätta skulle ta några sidor...får se vad som händer jag ger upp tror jag

Jojo. Men ingen tvingar dig att vara kvar. Trivs du inte och mår dåligt så är det förstås sunt och förståndigt att bryta upp. Att slåss för att du känner dig provocerad är idiotiskt.
  • Påven Johanna
    Nice nine skrev 2015-06-26 10:51:18 följande:
    Värkar vara så krångligt med massa papper och sånt som jag inte riktigt har koll på vet bara att det är ett jävligt springande tror jag iaf
    Hur lyckades du gifta dig om du inte fattar hur man tar ut skilsmässa?
Svar på tråden Blir galen snart