Blir galen snart
Jag tror inte att du är arg på din man. För han har ju inte gjort någonting fel. Egentligen tror jag bara att du är arg för att du inte klarar av att hantera verkligheten.
Jag tror inte att du är arg på din man. För han har ju inte gjort någonting fel. Egentligen tror jag bara att du är arg för att du inte klarar av att hantera verkligheten.
Börja meditera. Ett superbra sätt att komma i balans och slippa påverkas av andra på ett negativt sätt hela tiden.
[quote=75456786][quote-nick]Anonym (tönt) skrev 2015-06-23 21:24:20 följande:[/quote-nick]Börja meditera. Ett superbra sätt att komma i balans och slippa påverkas av andra på ett negativt sätt hela tiden.[/qu Gud om jag hade det tålamodetatt kunna sitta still så skulle det vara fantastiskt har försökt ett par gånger och visst är det avslappnande men hjärnan bara vandrar iväg och kan inte alls koncentrera mig på själva meditationen vilken är tråkigt
Vill bara förklara lite mer om detta och det är inte så att jag är så här varje dag inte alls...utan det blir när jag känner mig kränkt och nedtryckt helt enkelt som jag kan reagera på detta sätt då har jag hållit irritationen i några dagar vilket sen resulterar i en ilska som bara exploderar....då blir jag så arg att det blir bråk och ibland fysiskt absolut skämms jag efter men det är nåt jag måste jobba på....tack
Lämna din stackars man så han kan hitta nån trevlig kvinna ist för en rabiat misshandlande hagga. Sök hjälp, ditt beteende är inte okej alls.
Jag förstår vad du menar...det är inte så att jag slås hela tiden det är bara ibland det händer då är det efter mkt provokation som gör att jag kan bli så arg och aggressiv....visst kan jag bli arg ute men jag använder inte alltid våld det kmr bara ibland då måste det mkt till
Jag tror vårt äktenskap är så dysfunktionell som kan bli igentligen det är alltid nåt som händer...jag kan inte beskriva vad det är ...som nu pratar vi inte ens med varandra hur sjuk som helst igentligen och jag har så många gånger tänkt på skilsmässa men gud jag vet inte...han kan inte behandla mig som en person som har svårigheter utan han tror han kan behandla mig som nån utan svårigheter vilket är lite konstigt....jag mår väl inte så bra utav detta äktenskap igentligen om jag ska vara ärlig... kanske därför jag får såna utbrott har ingen aning och är så otrolig dålig med känslor blir bara Så frustrerad av det hela...det är så mkt som snirrar om jag ens skulle försöka berätta skulle ta några sidor...får se vad som händer jag ger upp tror jag
Jo jag vet men han är absolut inte ett offer heller
Fy fan han är sån jävla skit stövel...så jävla ego att det är inte sant jag tror jag smäller av....herregud hur jävla dum kan man va igentligen??? Usch jag mår illa bara jag tittar på han hatar verkligen han hans sanna jag kommer fram nu och det är fan inte vackert måste jag säga sån äcklig jävel tror jag hållet på bli störd....hur kan en människa bara tänka på sig själv det fattar jag inte...neee jag håller på att spy klarar värkligen inte av mer av denna person längre så självisk kan man fan inte vara seriöst...allt handlar bara bara om han och ingen annan för ingen annan existerar i hans jävla värld tydligen så länge han mår bra och han får prata ut om sitt så är han nöjd!!!! Jag som trodde att jag va CP i huvudet helvete heller....det va han hela tiden men nu vet jag sanningen iaf...oj oj oj
Jag vet att man kan gå till rätten och få det gjort men jag skulle helst vilja göra det enklare om det går
Jo självklart finns det bra stunder i vår relation men för det mesta värkar det bara va mkt drama