Följa hjärta eller hjärna??
Vet varken ut eller in..
Har sedan några månader tillbaks träffat en kille som jag är jäkligt förälskad i och attraherad av! Grejen är bara att vi inte passar ihop på, egentligen, något plan tyvärr. Han är temperamentsfull och äventyrlig, jag är lugn och lite konflikträdd.
Han förstår sig inte på varför man har husdjur, tycker de luktar, väsnas och är i vägen, jag har ett mindre zoo hemma..
Vi gillar inte samma mat, inte samma filmer, jag går upp tidigt på morgonen han vill sova länge.
Ni förstår.. blir en del konflikter, vilket jag tycker är väldigt jobbigt (han tycker att det är normalt att man bråkar). Så vi borde kanske egentligen sluta ses och hitta partners som passar oss båda bättre..
Men jag är så fruktansvärt förälskad i honom, och nog han i mig med eftersom vi envisas med att hänga ihop!
Känns verkligen som jag slits mellan hjärta och hjärna, vill så gärna vara med honom, men det är jäkligt slitigt och jag inser ju hur lite vi passar ihop och har svårt att se att det kommer att vara vi i framtiden.
Ska jag bara chilla ner och låta saker ha sin gång eller ska jag göra slut på det nu och bespara oss båda en massa elände och få möjligheten att träffa några vi passar med istället??