Carlanderska mvc VS Mölndals/krokslätts MVC?
Jag funderar själv på att byta över till carlanderska. Var där på ett privat ultraljud. Dom är sjukt trevliga och lätta att ha att göra med! :)
Jag funderar själv på att byta över till carlanderska. Var där på ett privat ultraljud. Dom är sjukt trevliga och lätta att ha att göra med! :)
Har du gått i Mölndal innan? Missnöjd? :/ känner mig så utlämnad på ngt sätt. Vill ha någon som är mjuk och lyhörd, men samtidigt inte behandlar en som mindre vetande. Som inte förskönar det hela utan säger som det ÄR (smärta och sånt där...).
Igår när jag fick min tid, hade pratat med dem dagen innan och blivit lovad en tid nästa vecka om jag ringde innan 12, men kom inte fram trots att jag ringde innan 12...då fick jag dagen efter till svar att "vi försöker med skohorn och vaselin för att få in alla, det är faktiskt semestertider och du är frisk, det är INTE sent om två veckor, och den tiden du skulle få var ändå borta innan 12" trots att jag antog det ENDAST för att hon dagen innan SAGT att det var sent om två veckor... oj vad långt det blev, behövde tydligen få ur mig det...
Tacksam för alla små rader ni orkar skriva om antingen Mölndal eller Carlanderska...eller ngt annat ställe....