• Anonym (Drömm­ar)
    Äldre 24 Jun 14:53
    1602 visningar
    1 svar
    1
    1602

    Drömmar

    Hej det är så att jag drömde om att jag var påväg att ha en plastikoperation för att operera min näsa. Och operationen skulle ske i Kina. Saken är det att jag vill inte ha det datumet då operationen skulle ske eftersom jag skulle resa med min familj då. Och då frågade jag hela tiden om det fanns någon tid i juli istället, men alla personal som jag frågade sa att det inte gick. Operationen skulle ske 15.00. Och min mor sa att hon kunde inte vara bredvid mig eftersom hon ville så gärna resa. Alla i min familj menade att det skulle gå bra. Sedan såg jag inte de mer. När jag var ensam så gick jag runt i sjukhuset för att få en annan tid och träffade på två vänner som skulle göra samma operation. Jag minns att jag var rädd över att det skulle göra ont och att bandaget som man lägger på näsan efteråt skulle klistra sig fast på min näsa. Ytterligare en grej var att jag när frågade efter en annan tid så såg jag en man och hans dotter. Mannen bad om att få ett rum för att berätta till sin dotter att någon hade dött. Och efter mycket tårar fick han ett rum och tog med sig sin dotter.

    Mer minns jag inte. Jag vill så gärna veta vad detta betyder. Hoppas någon kan hjälpa mig.

  • Svar på tråden Drömmar
  • Anonym (Drömm­ar) Trådstartaren
    Äldre 24 Jun 14:57
    #1

    Tillägger också att operationen skulle kosta 4000kr och att det var den billigaste operationen just därför är den i Kina.

Svar på tråden Drömmar