Fråga experten: Inaktiva: Träningsexperten forum


Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Har nackspärr, ska jag stanna hemma från skolan? av Spahi­c­ee Inaktiva­: Tränings­experten 23,4k 0 Jag fick nackspärr för två dagar sedan och har varit i skolan, idag fick jag gå hem pga sm... Inaktiva­: Tränings­experten Obesvarade
0
23,4k
Måste få smalare vader av Anony­m (Stor flick­a­) Inaktiva­: Tränings­experten 19,3k 0 Jag dras med övervikt och har alltid haft lätt att bygga muskler. Tyvärr är vadmuskeln så... Inaktiva­: Tränings­experten Obesvarade
0
19,3k
är det bra att ta protein pulver av Anony­m (hej) Inaktiva­: Tränings­experten 7,0k 0 hej jag skulle vilja veta om det är bra att ta protein pulver när man gymmar Inaktiva­: Tränings­experten Obesvarade
0
7,0k
är det bra att ta protein pulver av Anony­m (hej) Inaktiva­: Tränings­experten 4,5k 0 hej jag skulle vilja veta om det är bra att ta protein pulver när man gymmar Inaktiva­: Tränings­experten Obesvarade
0
4,5k
Träning av Anony­m (Grav­i­d) Inaktiva­: Tränings­experten 3,1k 0 Hej är i tidigt i graviditeten och jag funderar på att köra crosstrainer men får ont i mag... Inaktiva­: Tränings­experten Obesvarade
0
3,1k
Håll / Mjälthugg av Pomma­c­1 Inaktiva­: Tränings­experten 2,3k 0 Hej! Jag får mjälthugg bara jag går 200 meter ibland när jag går på stan också. Jag är van... Inaktiva­: Tränings­experten Obesvarade
0
2,3k
Hjälp.... av DenSo­m­Behöv­e­rAllH­j­älp Inaktiva­: Tränings­experten 1,9k 0 Jag har tränat rätt så länge nu. Jag tränar på actic, det är maskiner Jah endast tränar me... Inaktiva­: Tränings­experten Obesvarade
0
1,9k
Drömmar av Anony­m (Dröm­m­ar) Inaktiva­: Tränings­experten Anonym (Drömmar)
Äldre 24 Jun 14:57
1,6k 1 Hej det är så att jag drömde om att jag var påväg att ha en plastikoperation för att opere... Inaktiva­: Tränings­experten Anonym (Drömmar) Äldre 24 Jun 14:57
1
1,6k
Bli av med vadmuskler av Anony­m (anon­y­m) Inaktiva­: Tränings­experten 1,7k 0 Hej!Förra sommaren så cyklade jag varje dag i sex veckor och märkte att jag fick större va... Inaktiva­: Tränings­experten Obesvarade
0
1,7k
Träna magen rätt efter förlossningen? av Anony­m (3bar­n­smor) Inaktiva­: Tränings­experten 1,5k 0 Jag fick mitt tredje barn för 2,5mån sedan och mina nedre magmuskler och de precis under b... Inaktiva­: Tränings­experten Obesvarade
0
1,5k
Kan man få yrsel av att man bantar? av Anna1­9­8407 Inaktiva­: Tränings­experten 3,4k 0 Hej , är en tjej på 31 år som fick barn för 3 månader sedan. Efter mina 6 veckors läkning... Inaktiva­: Tränings­experten Obesvarade
0
3,4k
Träning tidig graviditet av Erna9­0 Inaktiva­: Tränings­experten 1,7k 0 Hejsan! Jag och min sambo försöker blir gravida och jag har lite funderingar kring tränin... Inaktiva­: Tränings­experten Obesvarade
0
1,7k
Nutrilett viktnedgång stannat, varför?? av Happy­l­isa Inaktiva­: Tränings­experten Träningsexpert Elmina
Äldre 3 Apr 19:06
1,8k 1 Hej! Jag är en tjej som försöker gå ner i vikt med nutrilett. När man är på nutrilett så f... Inaktiva­: Tränings­experten Träni­n­gsexp­e­rt Elmin­a Äldre 3 Apr 19:06
1
1,8k
Vilken PT utbildning ska jag välja? av skorp­a­n95 Inaktiva­: Tränings­experten Träningsexpert Elmina
Äldre 3 Apr 19:03
1,6k 1 Hejsan! Jag är en tjej på 20 år som älskar träning och vill lära ut hur man lever ett häls... Inaktiva­: Tränings­experten Träni­n­gsexp­e­rt Elmin­a Äldre 3 Apr 19:03
1
1,6k
Ont i hälsenan av Ander­s­00 Inaktiva­: Tränings­experten Träningsexpert Elmina
Äldre 14 Feb 18:22
1,6k 1 Hejsan jag är en kille på 14 år. På fritiden spelar jag badminton 4 dagar i veckan + 2 dag... Inaktiva­: Tränings­experten Träni­n­gsexp­e­rt Elmin­a Äldre 14 Feb 18:22
1
1,6k
Ang bmr o rätt fördelning av Tessa­l­onka1­9 Inaktiva­: Tränings­experten Träningsexpert Elmina
Äldre 14 Feb 18:20
1,6k 1 Jag har en fråga. Jag har räknat ut mitt BMR för att få veta hur mkt jag bör få i mig + at... Inaktiva­: Tränings­experten Träni­n­gsexp­e­rt Elmin­a Äldre 14 Feb 18:20
1
1,6k
Hur få bort magen? av Anony­m (Anon­y­m) Inaktiva­: Tränings­experten Träningsexpert Elmina
Äldre 6 Jan 21:30
1,8k 1 Hej, innan jag blev gravid hade jag lite fett på magen och nu efter att jag har födit har... Inaktiva­: Tränings­experten Träni­n­gsexp­e­rt Elmin­a Äldre 6 Jan 21:30
1
1,8k
viktnedgång av Anony­m (anon­y­mm1) Inaktiva­: Tränings­experten Träningsexpert Elmina
Äldre 17 Dec 22:14
1,3k 1 Hej jag äter runt 1200kcal per dag och har gått ner 10kg sen oktober. Jag promenerar och c... Inaktiva­: Tränings­experten Träni­n­gsexp­e­rt Elmin­a Äldre 17 Dec 22:14
1
1,3k
Gör jag rätt? av Anony­m (Tjoc­k­isen) Inaktiva­: Tränings­experten Träningsexpert Elmina
Äldre 17 Dec 22:10
1,3k 1 Hej! Jag tänkte gå ner i vikt och undrar om jag äter för lite? Eller jag kanske äter helt... Inaktiva­: Tränings­experten Träni­n­gsexp­e­rt Elmin­a Äldre 17 Dec 22:10
1
1,3k
Jag får inte de resultat jag vill ha!! av eWaPe­r­sson Inaktiva­: Tränings­experten Träningsexpert Elmina
Äldre 17 Dec 22:06
1,4k 1 Hej! Jag tränar på gym, tre oftast fyra pass i veckan. Går på instruktörledda pass o bruk... Inaktiva­: Tränings­experten Träni­n­gsexp­e­rt Elmin­a Äldre 17 Dec 22:06
1
1,4k