Inlägg från: Anonym (Kling D Sämeo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kling D Sämeo)

Min man runkade till min släkting?

Anonym (Ledsen) skrev 2015-06-25 12:03:24 följande:

Jag vet inte vad jag ska göra.. Hade aldrig tänkt att vårt förhållande skulle sluta såhär! Jag är bara otroligt ledsen.. Hur kan han sitta och ha bilder på henne är helt vrickat. 

Nej, aldrig. Vi har varit tillsammans i 8 år. Jag fattar inte alltså.
    Miss Skywalker skrev 2015-06-25 10:43:54 följande:
    Är du helt säker på att de inte har ngt ihop? Sparar man bilder på ngn så känns det som att det gått långt..
    Jag har verkligen funderat på detta och byggt upp en massa fantasier i mitt huvud.. Men jag tror inte det, det gör jag inte. Dessa bilder ligger på hennes fb etc så hon har ju inte skickat dom till honom eller så. Jag känner bara äckel och ilska, även på henne.. På att han hellre ''väljer'' henne liksom. Att hon är bättre. 

Vad har HON gjort för fel?

Jag tycker att du ska ta det lilla lugna. Du fick ju ett ärligt svar av honom, även om det nog tog emot VÄLDIGT mycket att erkänna.

Heterosexuella män tänder på andra kvinnor och det finns ingenting de kan göra åt det och det finns ingenting du kan göra år det, mer än att lära dig leva med det.

Det betyder inte att han tycker att hon är bättre eller snyggare än du. Bara att han tänder på henne och det gör han nog på många andra också, som alla andra heterosexuella män.
Svar på tråden Min man runkade till min släkting?