Inlägg från: Anonym (viktorL) |Visa alla inlägg
  • Anonym (viktorL)

Min man runkade till min släkting?

Haskel skrev 2015-06-25 12:02:53 följande:

Ojojoj!
    När jag läser den här tråden inser jag vilket fruktat äckel jag är, och hur dumpad jag borde bliFörvånad.
    Vid onani har jag fantiserat om betydligt "snuskigare" saker än min frus 10 år yngre släkting.
    Jag låter mig inte begränsas i fantasin utan tänker på det som gör mig upphetsad i stunden.
    Nu förstår jag i alla fall att kvinnor ENBART fantiserar om missionären med sin man/kille. Flört

Och jag är nog också ett äckel kom jag på nu...Rynkar på näsan
  • Anonym (viktorL)
    Anonym (...) skrev 2015-06-26 12:50:18 följande:

Jag har lite svårt för den där mentaliteten att:

"Får min partner veta det här så kommer hen nog inte vilja vara tillsammans med mig längre. Jag vill ju vara tillsammans med min partner/ det känns jobbigt att skilja sig så jag struntar i min partners känslor och vad min partner har för värderingar och håller det här hemligt. Min partner är inte värd att få veta och att få ta ett eget beslut. Det blir bekvämast och bäst för mig" 

Ja, hur fan ska man annars kunna få en partner? Vem skulle vara ok med mina tankar liksom? Enda sättet är att undanhålla en del sanningar.
    Jag kan inte göra nåt åt hur jag är, jag är född sån, det är mitt öde. Jag har bara ett liv och en chans.
  • Anonym (viktorL)
    Anonym (...) skrev 2015-06-26 15:02:41 följande:
    Om du har så vidriga åsikter/tankar att ingen skulle vilja vara tillsammans med dig om dom kände till dom så kanske du borde vara singel?
    Inte om jag själv får välja...  Solig
Svar på tråden Min man runkade till min släkting?