Inlägg från: Anonym (Skärp er) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skärp er)

Min man runkade till min släkting?

Verkligen roande att läsa alla experter yttra sig. Kan undra vilka fakta ni grundar era påstående på? Eller ni kanske är professorer i detta ämne hela högen? Skärp er, löjligt att ni känner er tvungna att se ner på och dum förklara alla som säger att deras män inte sitter och runkar åt andra kvinnor. Bara sorligt att ni är så sexsistiska att ni tror att alla män måste fantisera om yngre släktningar och helst varje kvinna de ser.

Till ts, lider verkligen med dig. Du förtjänar bättre. Respektlöst av din man, särskilt det faktumet att kvinnan är någon du umgås med. Nu har han förgiftat din relation till henne, vilket svin han är.

• Anonym (Skärp er)
    Anonym (Kling D Sämeo) skrev 2015-06-25 12:45:40 följande:

Vad har HON gjort för fel?

Jag tycker att du ska ta det lilla lugna. Du fick ju ett ärligt svar av honom, även om det nog tog emot VÄLDIGT mycket att erkänna.

Heterosexuella män tänder på andra kvinnor och det finns ingenting de kan göra åt det och det finns ingenting du kan göra år det, mer än att lära dig leva med det.

Det betyder inte att han tycker att hon är bättre eller snyggare än du. Bara att han tänder på henne och det gör han nog på många andra också, som alla andra heterosexuella män.

Känner du alla heterosexualla män? Har du studerat hurvida ditt påstående är sant genom forskning? Om inte, kanske dags att sluta leka psykolog på familjeliv och förstå att du inte har rätt att komma med påstående som dessa. Du har ingen aning om vad alla män tänker.
  • Anonym (Skärp er)
    Anonym (t) skrev 2015-06-25 15:55:48 följande:

Vad är skillnaden menar du då? Vad har nån annan med ens onani att göra? Du berättar precis allt du fantiserar om för din partner? Du har aldrig fantiserat om n annan person?

Kanske mig det är fel på, men jag har aldrig fantiserat om någon annan när jag har en partner. Ser ingen annledning till det..
Svar på tråden Min man runkade till min släkting?