• DVQ

Min man runkade till min släkting?

Haskel skrev 2015-06-25 12:02:53 följande:

Ojojoj!

När jag läser den här tråden inser jag vilket fruktat äckel jag är, och hur dumpad jag borde bli.

Vid onani har jag fantiserat om betydligt "snuskigare" saker än min frus 10 år yngre släkting.

Jag låter mig inte begränsas i fantasin utan tänker på det som gör mig upphetsad i stunden.

Nu förstår jag i alla fall att kvinnor ENBART fantiserar om missionären med sin man/kille. 

Fast är det inte en viss gradskillnad mellan fantasier och att faktiskt spara en massa bilder på någon?

Du kan kanske inte helt styra vilka tankar som poppar upp under ensamma heta stunder och din fru kan inte se in i ditt huvud. Men bilderna är dels något konkret som riskerar att såra om de uppdagas och dels i högsta grad ett medvetet val. Nätet är fullt av mer eller mindre lättklädda bilder på snygga 20-åriga tjejer. Man måste inte spara ner just dem på sin frus nära släkting.
  • DVQ
    Miss Skywalker skrev 2015-06-25 15:08:05 följande:
    Så du får bli "skitsur" men hon "överreagerar" för män "är så"..?

Haha jösses vilken jävla dubbelmoral..
    This.
  • DVQ
    Anonym (Ledsen) skrev 2015-06-25 19:26:18 följande:

Självklart kollar jag på andra män, kan tycka dom är snygga etc. Det är inte det. Min man har en jättesnygg bror, men aldrig någonsin att jag skulle spara ner en bild på honom och onanera till! Eftersom det är min man bror! Som vi umgås med. Det är bara respektlöst. 

Han får tycka att hon är snygg, vill han fantisera om henne okej, jag kan inte styra hans tankar men att sedan spara hennes bilder. Nej, jag tycker inte det är okej. Sedan säga till mig att han tänker och tänder på henne som om det inte vore något.. Det är något med just henne han gillar, varför annars sitta och spara hennes bilder..? 

Fråga vad han skulle tycka om du började spara badbilder på brorsan. Eller om du vill vara elak, spara helt enkelt lämpliga bilder och se till att han "råkar" få syn på dem.
Svar på tråden Min man runkade till min släkting?