Min man runkade till min släkting?
Just detta kan väl ändå inte röra dig om annat än ett manligt fenomen?! Hört talas om en kvinna som gör ngt liknande? Det är just att han gör ett aktivt val, som när man är otrogen, och väljer att spara en bild på hennes släkting, som gör att han går över gränsen! Han väljer att bejaka något han vet sårar henne och som kommer kunna göra slut på förhållandet! Det är en sak vad man tänker i huvudet, men att aktivt leta upp bilder på hennes släkting och sitta och runka till, då saknar man nog vissa spärrar! Ni som inte ser detta uppenbara övertramp, saknar nog själva vissa spärrar! Ni män brukar ställa en hel del krav på ett förhållande och hur kvinnan måste se ut osv, men själv klarar ni tydligen inte gränser för er själva och åtagande i ett förhållande! Jag är ej heller positiv till män som surfar porr för den delen heller oöm man är i ett förhållande, för min del kan kan man lika gärna vara otrogen fysiskt ISF, om inte kvinnan man valt, räcker..nej det verkar som män har svårt att sätta gränser för sig själva, för vad som är ok, och sedan inte bryr sig om de sårat och fått sin partner att må dåligt..