• Lord Hans

Min man runkade till min släkting?

Till alla er som gnäller om hur ni skulle dumpa karlskrället: 

Antagligen är ni singel men om ni inte är det så kan jag informera er om att ert eget karlskrälle har fantiserat om era vänninor, er syster och till och med er mamma många gånger. Så det är nog bara att packa väskorna nu.

• Lord Hans
    taquine skrev 2015-06-26 14:23:20 följande:
    Men för tusende gångenDemon Detta handlar inte bara om fantasier.Ja alla fantiserar , kanske om att knulla en gris eller ett smörpaket eller vad som helst . Utan att TS snubbe runkar till bilder på ts unga släkting, bilder han laddat ner. Min snubbe får fantisera om vad han vill ,men knappast att  han laddar ner bilder på det
    Att ts kille laddar ner bilder pch dessutom lämnar fram dem visar ju att han inte är den skarpaste kniven i lådan men det ändrar absolut inte själva principen.
  • Lord Hans
    okidockii skrev 2015-06-26 15:03:09 följande:

" Lord Hans" Jasså?! Så alla män fantiserar om sin partners morsa och systern osv även om de inte är snygga?! Och de stannar inte bara där?, utan de måste runka då också?! Då handlar det ju inte enbart om fantasier, utan att man aktivt väljer att gå längre än så.. Då har man inte gränser nog.. Och att man väljer just någon som man kanske vet att man egentligen inte borde runka till, gör kanske att mannen då vill detta ännu mera, för att det känns mer förbjudet,- väldigt förutsägbart och genomskinligt, ja! För om hon inte var just HENNES syster eller mamma, hade hon säkert varit helt ointressant, men just för att hon är det känns det väldigt förbjudet och då blir han mer upphetsad- kanske ngt sådant? Ungefär som en sexköpare blir upphetsad av det hela för att det förbjudet, inte enbart pgr av tjejen som sådan?

Väl reflekterat. Du är inte så dum du heller.
Svar på tråden Min man runkade till min släkting?