Inlägg från: Anonym (Alltså haha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Alltså haha)

Min man runkade till min släkting?

Ja, jag är man.. Vad fasen dillar folk om? Ifall han runkar till nån lättklädd bild på en snygg brud gör väl för fasen inget??? Tänk då bara på hur lättklädd hon är i hans tankar i duschen!! Ni Snackar om att mannen är rökt och ska lämnas? Skärp er. Folk lämnar fan inte ens för riktig otro. Nä låt gubben runka i frid för tusan!

• Anonym (Alltså haha)

-strangertown-

Och 90% av världens män inklusive mig själv har runkar till alla sorters kvinnor, bortsett ifrån sina systrar och morsan så har det flesta blivit runkobjekt nån gång:) Det bara är så att vi killar har inga begränsningar i vår fantasi. Varför tror ni annars de knullar mostrar och svärmödrar och styvmorsor i porrfilmerna? Jo för att en helt normal kåt snubbe tänkte att detta kan de flesta kåta män relatera till. Och så rätt han hade. Sök bara på stepmom på en xxx sajt så är saken biff:) eller Korv;)

• Anonym (Alltså haha)

Du borde inte ta så illa vid dig.. Han glömde ta bort bilderna han njutit till. Hans misstag. Hade bilderna på bilden varit en arbetskollega så hade du gnällt för det tror jag. Problemet är att du fick se mer än du ville. Det var inte meningen att du skulle veta hans tankar. Din självkänsla bråkar med ditt förnuft just nu. Skit i runket och var glad att det endast var ett Runk och inte knull!

• Anonym (Alltså haha)

Som sagt.. Låt inte gnällfiorna här inne få dig att lämna någon pga ett Runk. Ja var lite jävla tacksamma istället eller gift er med en arab otacksamma människor!

• Anonym (Alltså haha)

POÄNGEN ÄR ATT TS ALDRIG SKULLE FÅTT VETA. Men tyvärr fick hon det. Ja, var glada för att män runkar istället för otrogna. Ni kvinnor har tamigfan pillat eller legat med en partner och tänkt på en annan. Hade vi varit tankeläsare så hade vi sett alla era fantasier som en hel jäkla långfilm! TS får säga åt honom att inte runka åt bilderna mer och sen är det bra med det.

• Anonym (Alltså haha)

Allt är så jävla uppförstorat nu... Detta är en piss i nilen jämfört med Mycket annat TS. Släpp det bara. Hur skulle du klara av riktiga problem när du inte kan se åt sidan på en sån här bagatell.

Svar på tråden Min man runkade till min släkting?