• TestAnonym

Tips på glidmedel - Analsex

Hej gott folk.

Jag och min flicvkän har bestämt oss för att testa Analsex. Såhär har vi tänkt göra,

Antingen doggy eller missionären med två kuddar under hennes rumpa, beroende på vad hon tycker är skönast. Sen ska jag köra i "vanliga" hålet samtidigt som jag smeker henne i analen, efter ett tag stoppar jag in en finger lugnt och försiktigt med glidmedel och sen stoppar jag in petternicklas lugnt och fösiktigt med glidmedel.

FRÅGAN ÄR. Vi gillar båda att köra nya saker, vi vill båda testa det här, och vi vill ha glidmedel så det är riktigt skönt för båda, dock vetifan vilket glidmedel vi ska ha.

Jag sökte lite online och finns ju vattenbaserat, silikonbaserat, "ger en skön värmande känsla". Vilket ska vi använda när vi kör analsex? Vilket är bäst och skönast för oss?

Tacksam för svar! Gärna länkar där jag kan beställa :)

• Svar på tråden Tips på glidmedel - Analsex
  • janne  sprut

Använder barnolja när jag tar frun o 2 an fint glid

• Armageddon

Silicon är mycket bättre än vattenbaserat, kör på det och lycka till med analsexet.

Kan rekommendera att hon ligger på rygg på ett bord, då kommer du åt bra att både justera vinkel.och höjd, samt får bra kontroll på hur mycket tryck du lägger på.

• Zoja

www.mshop.se/apotek/glidmedel/analglidmedel/pjur-analglidmedel-back-door-relaxing-anal-glide

Såhär ska du göra:
    Börja med att klicka på länken, läs igenom vad som står och dra dig sedan långsamt ner till "lägg i varukorgen" för att trycka på knappen. Efter bara någon sekund kan du ta dig vidare till kassan för att där få ge dina pengar för glidmedlet och på så sätt få det hemskickat. Det här är det sista du gör innan du får hem det, så det är viktigt att du känner dig redo för att ta emot glidmedlet. Det är även viktigt att du inte stressar dig igenom köpet, kanske finns det något mer du vill köpa, eller så hinner du inte läsa allt om du gör det. Så ta det lugnt!

• hennan

vaseline tycker jag är bäst. det råkar aldrig torka ut utan glider så länge du vill. annars har apoteket ett bra vattenbaserat. jag ser mig lite som en expert i ämnet.

• Tom Araya

Vi kör mycket på barnolja till det mesta här, är billigt, ger bra och långvarig glid och innehåller inga konstiga kemikalier.

• Anonym (Tjej,29)

Nu har ni säkert hunnit prova, men jag kan slappna av bäst och njuta mest om jag ligger på mage, kanske med en kudde under bäckenet, för att komma upp. Eros silikonbaserade känns riktigt bra som glidmedel för ändamålet;)

• Tom Araya
    Anonym (Tjej,29) skrev 2015-07-08 13:18:24 följande:

Nu har ni säkert hunnit prova, men jag kan slappna av bäst och njuta mest om jag ligger på mage, kanske med en kudde under bäckenet, för att komma upp. Eros silikonbaserade känns riktigt bra som glidmedel för ändamålet;)

....för ändamålet, hahaha!
  • Anonym (Kille 34)
    Anonym (Tjej,29) skrev 2015-07-08 13:18:24 följande:

Kör också med Eros silikon och är nöjd med resultatet. :)
Svar på tråden Tips på glidmedel - Analsex