Inlägg från: Nattnat98 |Visa alla inlägg
  • Nattnat98

    Beemoo vagn

    Gullan skrev 2015-06-25 21:33:19 följande:

    Hejsan, sitter och kollat runt på alla vagnar som finns :/ vilken djungel!

    Det står mellan en brio smile eller en beemoo, nu till frågan är de någon här som har erfarenhet av en beemoo vagn?

    Tack på förhand! :)


    Kan ge ett gott råd med att inte köpa en brio smile! Jag var helt kär i den,både utsidan av den och priset skulle jag inte klaga en sekund på! Åkte för att testa den och ville typ gråta så himla missnöjd jag blev..dessutom funkar inte hjulen i snö som de i butikerna har sagt till mig + att det inte finns några andra hjul (ex. Terränghjul) att köpa till så hon sa själv i butiken att det är kasst och de är en av anledningarna till att dem bytt namn och modell till britax! Kändes även jättetrögt att köra den inne i butiken,de svängbara framhjulen gjorde absolut inte sin sak utan var vääldigt tröga i "skarpa" svängar..jag som var helt kär i denna vagn innan blev helt åt andra hållet efter det.. Har dock hört bra om beemoo (i alla fall för det priset!) ,enda anledningen till varför jag nog inte skulle köpa den är för att den inte riktigt är min stil då jag själv gillar stora hjul (svängbara) som på tex bugaboo buffalo! Hoppas du fick lite inblick och hjälp:) lycka till
Svar på tråden Beemoo vagn