Inlägg från: Hoppas sommar 2015 |Visa alla inlägg
  • Hoppas sommar 2015

BF mars 2016

Hoppar gärna in här. Plussade i veckan och är beräknad till den 9/3. Har en son innan född 12 och har även fått ett missfall tidigare så jag är lite orolig den här gången. 

Mår illa till och från och har ömma bröst. Och lite hormonell med lätt till tårar och kortare stubin. 

Ringde barnmorskan idag som bokade tid för hälsosamtal och inskrivning i augusti.

• Hoppas sommar 2015
    Mimmlan skrev 2015-07-04 13:30:08 följande:

Jag hoppar också in här, gravid för 3e gången sen november.. Första slutade i MA v13, andra i MF v 4+5.. Men nu känns det som att det kommer gå vägen, fick yrsel, illamående och lider av värsta rapningarna ända sen i tisdags och är bara i 4+2 idag, bf 9/3.. Även om jag oroar mig så känns det otänkbart att det skulle kunna hända oss igen, jag väntar då iaf barn nu och inte missfall!!

Grattis till plusset :) har också bf 9/3 och är också i v4+2!

Försöker att tänka att jag väntar barn och inte missfall men det är svårt. Tar en dag i taget och hoppas att allt får vägen.

Är det första barnet?
  • Hoppas sommar 2015
    Mimmlan skrev 2015-07-04 16:52:31 följande:
    Tack! Och grattis till dig! Ja, det är vårt första.. Började försöka i november och blev gravid direkt, så svårt att bli gravid har jag inte.. Hoppas nu så klart vi inte tillhör dom som får upprepade missfall, och jag är så galet positiv med symtom såhär tidigt! Hur mår du?? Jag hade aldrig kunnat tro att jag skulle känna något bara en dryg vecka efter befruktning..
    Jag har tydligen också lätt att bli gravid. Har haft ett bekräftat missfall som tog rätt hårt på mig. Hoppas så att det går vägen den här gången.

Jag mår lite illa då och då och är rätt hormonell. Och har ömma bröst och molvärk. Tycker att symptomen kommer och går lite och det oroar mig. Går ibland och klämmer på brösten bara för att se om de fortfarande ömmar :P
  • Hoppas sommar 2015
    Lliissaa skrev 2015-07-05 13:53:01 följande:
    Grattis till plusset! Jag plussade igår så har bf 15 mars så är inte lågt ifrån varann. Jag har också haft missfall i v 7 så är nojig att den här lilla inte vill stanna men samtidigt sjukt glad efter nästan ett års kämpande att bli gravid. Håller tummarna att de ska gå vägen för oss båda!
    Tack och grattis till dig med :)
Svar på tråden BF mars 2016