Inlägg från: Elyssa81 |Visa alla inlägg
  • Elyssa81

BF mars 2016

Jag hoppar gärna in här. Har BF 7 mars och är i v. 4+5. Väntar tredje barnet. Fick ett MA i maj i v 11+6 så är lite orolig. Hoppas vi kan ta oss igenom graviditeten här tillsammans.

Grattis tillber andras plus!

• Elyssa81

Jag försöker fixa det nu direkt! Vi tar bara för mars. Kan bli bra nog många ändå .

• Elyssa81

Nu är den uppe. Inboxa er mailadress till mig här på FL så lägger jag till er i fb-gruppen

• Elyssa81

FB-gruppen är hemlig. Ingen kan söka på den, eller se att man är medlem där.

• Elyssa81
    sowe81 skrev 2015-07-06 09:09:42 följande:
    Jag är gärna med i fb-gruppen. Använder bara mobilen o då går det inte att inboxa. Min mail är sowe81@gmail.com
    Hoppas det går bra så här också smile1.gif
    Självklart går det bra att skriva rätt ut i gruppen. Det bestämmer man själv.

Ser att det är flera som inboxat mig nu och fixar det alldeles strax när jag kommit ner till jobbet.
  • Elyssa81

Jag testade mig på BIM eller om det var BIM-1 denna gång och fick neg. Åkte iväg till stugan och mensen kom inte. Började känna mig trött och lätt illamående och då började jag få upp hoppet .

• Elyssa81

Jag har lagt till alla som gett mig en mail. Har det inte funkat så återkom. Ibland strular det som attans att skriva från mobilen här på FL så jag tar det när jag då och då hamnar vid en dator. :)

• Elyssa81
    Lliissaa skrev 2015-07-06 15:58:07 följande:
    Jag vill gärna va med i fb gruppen!

[email protected]
    LovisaB85 skrev 2015-07-06 18:14:22 följande:

Vill gärna vara med i fb gruppen! Min mejl är [email protected]

funderat skrev 2015-07-06 18:19:11 följande:

Jag vill gärna va med i fb-gruppen.. [email protected]

Inbjudningar har skickats till er!

• Elyssa81
    sandreeww skrev 2015-07-06 18:22:16 följande:

Jag har inte blivit tillagd i gruppen :/ [email protected]

Jag har skickat en inbjudan till dig. Kolla din mail :). Annars kan du ange ditt namn och beskriva din profilbild så kan jag lägga till dig.
  • Elyssa81
    andreawilda skrev 2015-07-06 18:54:09 följande:

Vill oxå vara Med i fb gruppen, 5+0, [email protected]

Liamsmamma2009 skrev 2015-07-06 21:28:42 följande:

Jag vill gärna vara med i fb-gruppen :)

8 mars har jag min BF :)

[email protected]

Inbjudan skickad till er och de som inboxat mig :)
  • Elyssa81
    Senorita skrev 2015-07-06 22:36:11 följande:

Vart hittar man inbjudan på facebookgrupppen? Hittar den inte..

Du måste kolla i mailen, inte på fb.
  • Elyssa81

Jag kommer att vara passiv i gruppen. Tror jag väntar missfall. Någon annan får lägga till er i gruppen. Lycka till er alla!

• Elyssa81

Som jag skrev får någon annan ta över då jag antagligen har ett missfall på g.

• Elyssa81

De kan inte se något så tidigt. Ska ta ett nytt gravtest om några dagar så får vi se. Blir så fall andra missfallet på rad.

Svar på tråden BF mars 2016