BF mars 2016
Jag hoppar gärna in här. Har BF 7 mars och är i v. 4+5. Väntar tredje barnet. Fick ett MA i maj i v 11+6 så är lite orolig. Hoppas vi kan ta oss igenom graviditeten här tillsammans.
Grattis tillber andras plus!
Jag hoppar gärna in här. Har BF 7 mars och är i v. 4+5. Väntar tredje barnet. Fick ett MA i maj i v 11+6 så är lite orolig. Hoppas vi kan ta oss igenom graviditeten här tillsammans.
Grattis tillber andras plus!
Jag kan fixa en fb-grupp om ni vill eller har någon redan gjort det?
Jag försöker fixa det nu direkt! Vi tar bara för mars. Kan bli bra nog många ändå .
Nu är den uppe. Inboxa er mailadress till mig här på FL så lägger jag till er i fb-gruppen
FB-gruppen är hemlig. Ingen kan söka på den, eller se att man är medlem där.
Jag testade mig på BIM eller om det var BIM-1 denna gång och fick neg. Åkte iväg till stugan och mensen kom inte. Började känna mig trött och lätt illamående och då började jag få upp hoppet .
Jag har lagt till alla som gett mig en mail. Har det inte funkat så återkom. Ibland strular det som attans att skriva från mobilen här på FL så jag tar det när jag då och då hamnar vid en dator. :)
Vill gärna vara med i fb gruppen! Min mejl är [email protected]
Jag har inte blivit tillagd i gruppen :/ [email protected]
Vill oxå vara Med i fb gruppen, 5+0, [email protected]
Jag vill gärna vara med i fb-gruppen :)
8 mars har jag min BF :)
[email protected]
Vart hittar man inbjudan på facebookgrupppen? Hittar den inte..
Jag kommer att vara passiv i gruppen. Tror jag väntar missfall. Någon annan får lägga till er i gruppen. Lycka till er alla!
Som jag skrev får någon annan ta över då jag antagligen har ett missfall på g.
De kan inte se något så tidigt. Ska ta ett nytt gravtest om några dagar så får vi se. Blir så fall andra missfallet på rad.