Inlägg från: TouchOfRed |Visa alla inlägg
  • TouchOfRed

BF mars 2016

Hej, jag hoppar gärna in i tråden! Vi plussade i lördags för andra gången. Första plusset slutade tyvärr i mf i v.8...tog 14 försök till första plusset och nu 4 försök till det andra

Olika sidor/appar ger mig olika BF, men har BF mellan den 4-7 mars. Mina symptom är molvärk, lite illamående framförallt när jag är hungrig och så har jag haft lite humörsvängningar.

Försöker att inte oroa mig för mf igen, försöker vara inställd på att det går vägen denna gång, men såklart är man lite orolig.

• TouchOfRed

Idag har jag mått illa o kissat mkt! Kanske symptom? V.4+5. Har ni några symptom än?

• TouchOfRed

Ringde barnmorskan igår. Fick tid i v.7-8 för VUL då jag hade mf första gången. Skönt! Fick oxå en tid för inskrivning. Börjar kännas verkligt nu! Ska på en stor fest ikväll, blir svårt att motivera för alla varför jag inte tar ett glas vin...vilka är era knep?

• TouchOfRed
    Tee87 skrev 2015-07-04 08:32:15 följande:

Jag ska oxå på en kompis fest ikväll och vet inte riktit va ja ska säga när de märker att jag inte dricker alkohol... Funderar på att ta bilen så jag kan skylla på att jag kör :p

Och nästa lördag fest med arbetskompisarna, kan hända jag berättar för dem då.

Vi hade med oss en påse från systemet med diverse alkohol och bland detta en flaska med helt alkoholfritt vin. Så jag drack av det under kvällen, verkade inte som att någon anade något men det är jobbigt att behöva smussla , men sist jag var gravid och fick missfall hade jag hunnit berätta för fleraoch det var enormt jobbigt att sen behöva berätta om mitt MF för dessa personer...så då smyger man ju hellre nu OM man nu i värsta fall skulle få mf igen...
  • TouchOfRed

De senaste 2 mornarna har jag inte mått illa...blir orolig att det ska bli ett nytt missfall...vid mitt förra mf försvann också symptomen och sen kom blodet...jätteorolig! Någon annan här som till och från tappat sina symptom men ändå gått en fullgång graviditet?

• TouchOfRed
    aztec skrev 2015-07-08 00:46:07 följande:

Lycka till alla!

Jag var på semester när jag startade tråden och när vi kom hem i helgen så har jag mått dåligt, och idag kom tyvärr blodet :( definitivt ett missfall. Igen.

Fått 3 på raken nu under ett år. Vart ska man vända sig?

Beklagar verkligen! Jag skulle ringa bm och höra med dem. Det är ju dags att du får en utredning!
  • TouchOfRed

Verkar som att alla här hellre skriver på fb. Jag är dock inte en av dom så jag går ur denna grupp, har hittat en annan mars-grupp

Svar på tråden BF mars 2016