Inlägg från: clementinen |Visa alla inlägg
  • clementinen

BF mars 2016

Har bf 6 mars enligt fl uträknaren. Men har mellan 28-30dagar emellan.

Skall på första mötet hos Bm redan imorgon :o!!

• clementinen

Jag har startat en grupp på FB nu som är hemlig :) skicka ett privat meddelande till mig så bjuder jag in!

• clementinen
    Tee87 skrev 2015-07-08 09:18:37 följande:

Vill gärna va me i fb-grupp men hittar inte dig där Lovisa och kan inte skicka åt dig clementinen så skriver min mail hit så ksn ni lägga till mig? :) theresa87@gmail.com

Kolla din mail, har redan bjudit in dig :) 

har skickat inbjudan till alla som skrivit sin mail öppet här i tråden :)

• clementinen
    tjenafan88 skrev 2015-07-08 21:54:49 följande:

Hej allihopa! 

Fick ett plus idag och jag är supermegapeppad efterssom det är första barnet! Är beräknad till 9 mars och är i gravid i 4+6 :) 

Har lite molande värk i tjejmagen, hungrig som en varg, kissar hela tiden och behöver powernapa varje dag fast jag sovit gott under natten. Hoppas jag slipper det berömda illamåendet!

Efterssom detta med forum även det är nytt så skulle jag tycka det vore fantastiskt ifall jag kunde fått en inbjudan till hemlig facebookgrupp :) Man vill ju inte att alla ska veta om det nu de första veckorna!

elin_furberg@hotmail.com

Hoppas det går bra för alla!

Kram från norrland! 

Grattis :) har bjudit in dig !
  • clementinen
    Javli skrev 2015-07-09 22:39:14 följande:

Får man hänga med i mars gruppen på fb? Har bf ca 24feb men har inte fått exakt daterat med ul ännu. Skriver gärna min mail i meddelade till någon. Min mail är rätt avslöjande för mitt namn och vill inte gå ut ännu med graviditeten.

Släng iväg ett mail till mig :)
  • clementinen

Om ni inte vill skriva mailadressen här på forumet så skicka ett privatmeddelande till mig isåfall :) facebook gruppen är hemlig och en lite mindre gupp =)

• clementinen

Om ni inte vill skriva mailadressen här på forumet så skicka ett privatmeddelande till mig isåfall :) facebook gruppen är hemlig och en lite mindre gupp =)

• clementinen
    enfuria skrev 2015-07-15 20:55:15 följande:

Jag fick missfall 17 april i år och är nu gravid igen . Jag är i vecka 4 och har bf 24mars 2016 om allt går som det ska.

Jag har redan en dotter på 3år :)

Läste om nån Facebook grupp. Som ja gärna går med i.

Skicka ett meddelande tilll mig med din email:)
Svar på tråden BF mars 2016