Inlägg från: C mamma |Visa alla inlägg
  • C mamma

BF mars 2016

Hej!
    Jag har idag plusat och ville gärna vara med i en sådan grupp. Gjorde en ny profil nu i början då jag inte vill att det ska komma ut såhär tidigt :)

Jag är 27 år gammal och har en son som föddes i januari 2014. Nr 2 är enl BIM beräknad 22 mars. Jag är alltså bara i vecka  ännu och känner inte så himla mycket, men lite smått illamående och yrsel har jag känt. Dessutom är magen svullen och jag känner hur det trycker på urinblåsan, precis samma symtom som jag hade när jag väntade sonen.

Är med i en liknande grupp för oss som fick barn januari 2014, hoppas att detta blir en lika givande och underbar grupp

• C mamma
    Tett90 skrev 2015-07-23 00:23:46 följande:

Någon mer än jag som får ont i ryggen på kvällarna och fortfarande har som mensvärk som kommer och går under dagen ? Är i vecka 6 (5+5)

Har ff mensvärk i stort sätt dagligen, idag 7+4. Minns att jag hade samma när jag väntade sonen. Livmodern ska ju växa ganska mycket så det vore ju konstigt om det inte kändes :)
    aztec skrev 2015-07-23 12:07:35 följande:
    Gjorde en VUL igår då jag hade en blödning för 2v sedan, men hjärtat tickade så fint så! 7+3, så det blev verkligen 3dje gången gillt. Överlyckliga.
    Vad härligt!
    yxihf skrev 2015-07-23 13:03:02 följande:

Gravid v 7, 6+4. Bf 12 mars. Illamående som bara den. Kan bara äta små små portioner och allt stinker! Blir illamående bara av färgglada färger. Magen är rätt svullen redan och jag gick till sängs kl 20.00 och sov till kl 09.00 idag. Har ont i kprsryggen så jag kan inte bära min son på 15 mån. Min man är jobbigast som säger att jag ska skärpa mig och att jag bara hittar på hela tiden ????

Nej men, det låter verkligen inte som om din man är rättvis mot dig! Man mår dåligt som gravid och jag tycker själv att jag mår sämre nu mer nr 2. Dessutom har man inte riktigt tid att vila på samma vis med en liten springande runt benen på en!

• C mamma

Här går det framåt. Fik höra ett litet hjärta slå när jag var hos barnmorskan i tisdags <3

• C mamma
    Tett90 skrev 2015-09-05 12:31:26 följande:

Så spännande :) själv går vi in i vecka 13 idag :)

Jag går in i vecka 13 på tisdag! Är det första barnet?
  • C mamma

Jag skulle gärna viljavara med i Fb-gruppen! Någon som kan tänka sig bjuda in mg? Skickar min mejl i meddelande eftersom jag inte vill skriva den öppen i tråden :)

• C mamma
    Tett90 skrev 2015-09-06 21:46:57 följande:
    Japp de är första barnet :) jag är 24 och sambon 26år och de ska bli jätte spännande ;) själv?
    Har en född januari -14 också :)
Svar på tråden BF mars 2016