• Anonym (nyfiken)

kvinna, döljer du dig om du är kåt?

Som kille har man ju ibland fått stånd vid olämpliga tillfällen, om man dansat nära någon läckerbit kan det ju vara lite pinsamt att lämna dansgolvet med tält i byxorna. Eller för den delen ett morgonstånd som inte vill lägga sig, man kan behöva dra ner jackan lite extra.

Hur är det för er kvinnor, det är ju olika hur mycket det syns utanpå eller hur fort och mycket fuktig man blir? Har ni nån gång döljt vulvan av oro för att det ska märkas att ni är tänd?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden kvinna, döljer du dig om du är kåt?
  • Anonym (Wot)

Vad är det som syns utanpå menar du?

• Anonym (Gaby)

Även om jag varit dödskåt skulle det aldrig synas, har för det första nästan alltid kjol/klänning och om jag skulle ha byxor blir jag inte så himla våt att det skulle synas i skrevet. Eller det kanske kunde hända om jag verkligen blev upphetsad och stimulerad, med då brukar jag vara naken ändå :P

• MrFahrenheit

Jag håller med kvinnorna! Varför dölja något som inte syns?

• Anonym (nyfiken)

Alltså, jag tänkte på att det finns tillfällen när man är lite mindre klädd som på badstrand/badhus eller i en bastu?

Sen är det väl olika hur mycket klitta/blygdisar sväller eller ändrar färg? Och hur fuktig/blöt man blir?

• Cecese

Ja, absolut. Så fort jag blir kåt döljer jag det genom att dra en sopsäck över huvudet Drömmer

• LaLola
    Cecese skrev 2015-06-27 09:47:06 följande:

Ja, absolut. Så fort jag blir kåt döljer jag det genom att dra en sopsäck över huvudet Drömmer

Hahahahaha så jäkla underbart svarat!
  • Anonym (Wot)
    Anonym (nyfiken) skrev 2015-06-27 08:54:50 följande:

Alltså, jag tänkte på att det finns tillfällen när man är lite mindre klädd som på badstrand/badhus eller i en bastu?

Sen är det väl olika hur mycket klitta/blygdisar sväller eller ändrar färg? Och hur fuktig/blöt man blir?

Men det syns ju inte. Har du sett en fitta nån gång?
  • puss

Men vem har en fitta som sväller upp och saftar så det syns utanpå kläderna? Har aldrig hört talas om. De därav drabbade måste således sälja det väl.

• puss
    puss skrev 2015-06-27 10:23:12 följande:

Men vem har en fitta som sväller upp och saftar så det syns utanpå kläderna? Har aldrig hört talas om. De därav drabbade måste således sälja det väl.

DÖLJA!! Inte sälja. Omg så olämplig autokorrekt i sammanhanget.
  • K grrl
    puss skrev 2015-06-27 10:23:56 följande:
    DÖLJA!! Inte sälja. Omg så olämplig autokorrekt i sammanhanget.
    Haha! Dagens bästa!
  • HäckHäxan

Ja, jag bytte klädstil från korta tröjor till jävligt långa tröjor och så började jag använda underkläder!

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden kvinna, döljer du dig om du är kåt?