Nonchalant mamma!
Hej!
När jag var runt 7 - 8 års åldern så älskade jag att vara med killar! Tjejer var inget intressant enligt mig. När jag blev äldre så började jag pröva min systers string trosor som var hur mycket bättre än männens boxers. Det var då jag förstod att jag är homosexuell.
Enda sen dess har det varit en hemlighet. Jag är 22 år gammal och har en ganska stor familj.
Jag berättade för min syster att jag är homosexuell och jag har varit det sen jag var typ 8 år. Min syster och jag knöt starkare band än förut.
Idag den 27 Juli bestämde jag mig för att berätta detta för min bror. Eftersom jag inte längre orkar smyga med min sexuella läggning. Min bror blev jätteglad och sa att det var starkt gjort. Vi pratade ungefär i 10 minuter och jag bestämde mig för att berätta detta för min mamma.
Så jag ringde hem och kollade om hon var hemma. Som hon nu förstås var.
När jag väl var hemma så fick jag en klump i halsen och blev riktigt nervös. Så jag sa "Mamma. Jag måste berätta en sak som jag har hållit hemlig i flera år." Mamma bara kollade på mig. Jag fick tårar i ögonen och kollade på henne och sa "Mamma. Jag är homosexuell. " med darr på rösten.
Min mamma började genast att skratta och sa "Nej. Det är du inte. Sluta inbilla dig saker som du inte är!".
Vad ska detta betyda? Jag har pratat med mina syskon om detta. Jag har haft flera pojkvänner under en lång period!
Snälla! Kom med bra svar! :)