Söker...
Hur i hela friden, (och framförallt var) kan man möjligtvis springa på en fullt normal, trevlig, lättsam, högst vanlig och gladlynt tjej som kan tänkas ses över ett glas vin eller två. Någon som inte är så burdus och framfusig att man ramlar av stolen eller är så sexuellt avancerad att man framstår som ett stycke fossil. Som, (om tycke uppstår) skulle vilja inleda ett förhållande vid sidan av som älskarinna.
Har under en längre tid letat med både ljus och lykta efter henne men antingen är jag både blind och ful eller så har tjejerna jag sprungit på varit fullkomliga idioter. Börjar nästan undra om jag har för högt ställda krav.
Är det någon som lyckats finna något liknande så låt mig få höra för jag börjar verkligen undra om detta ens är möjligt....
Har haft en relation med en tjej och en som kk (är själv tjej) men det är ju samma chans som att hitta en vettig kille ^^ så allt har väl med tur & göra. Har träffat via kompisar mitt kk och hon jag var tillsammans med var en bekant. Vi tog upp kontakten igen genom att vi råkade träffas helt random :)
Testa sidor? Vill du inte att folk ska veta så är det ju typ bara enbart internet som går. Svårt att hitta någon vettig människa egentligen ^^