Anonym (Biet) skrev 2015-07-05 08:43:41 följande:
För mig är det lite motsatt, visst killar gillar mig men tjejer en hel del mer? Det är intressant, jag förstår inte själv varför.
De kanske inte uppfattar att du skulle kunna vara intresserad av tjejer?
Grattis!
Mjo, jag har väl varit för på istället och skrämt iväg stackarna, eller för blyg, måste väl hitta mellantinget, men fy vad uselt jag mår. Alla andra som knappt bryr sig har sådan tur... Orkar inte mer
Anonym (Undrande tjej...) skrev 2015-07-05 18:52:44 följande:
Det är inget fel på dig, lika lite som på mig ...jag antar att vi inte är bäst på att ta för oss helt enkelt :)...jag upplever nog också att tjejer kräver lite mer för att få på fall än killar.
Har du varit på tjejklubb?
Jag vet, men det får en att må så fruktansvärt dåligt, speciellt när min killkompis sa att jag skulle vara alla flators dröm, han vet ju inte vad han snackade om, men uuuuuh....
Nej, skulle vilja, men verkar ju mest finnas för bögar vad jag förstått. Såg att det finns något fik, men har ett litet barn, så måste få barnvakt osv. Kanske inte för fik, men första gången lär jag vara för nervös... Har iaf en vän jag skulle kunna ta med. Men fan, jag önskar bara jag var född som kille ibland, då hade allt varit så mycket lättare.... Fan