Anonym (tjugosju) skrev 2015-07-07 21:53:35 följande:
Jag håller med, dansa kan verkligen vara jättekul med rätt musik! Jag är inte så jättemycket för när det bara spelas dunka-dunka (även om jag kan dansa ett tag till det med), men speciellt på puber så brukar det vara lite mer blandad musik tycker jag. Ja, jag kan också babbla på väldigt länge och tycker det är kul att gå fram till nya människor och börja snacka. Träffar ofta nya vänner så. Eller ja, det är sällan jag faktiskt har kontakt med dem efteråt, men hänger gärna med nya gäng under kvällen. Om jag är ute med jobbkompisar till exempel så är de ofta redo att gå hem vid elva eller så, men om jag är på g så är jag inte alls sugen på att komma hem till ett tyst hus då. Så då brukar jag gå upp till närmsta människa och börja snacka :) Så där är jag inte blyg direkt, men ja, sen kan jag vara det när det kommer till kritan.
Nej, alltså det var samma tjej som jag berätta om innan. Jag uppfattade det som att hon var intresserad, men sen svarade hon inte efteråt... Kanske tyckte hon det kändes jobbigt att vi hade gemensam kompis (fick en känsla av att hon var "smyg"-bi) eller så var det bara en kul grej när hon var lite full. Eller så tolkade jag hennes signaler helt fel, vad vet jag ;)
Sen har jag flörtat mer seriöst med en annan tjej också, men hon var så sjuk snygg (tänk modell), så även om hon flörtade tillbaka så kunde jag liksom inte riktigt se att hon skulle vilja något mer med mig. Sjukt mesigt, jag vet. Jag har henne fortfarande på Facebook, men jag vet liksom inte riktigt hur jag skulle börja en konversation så här långt efteråt...
Jisses, jag kan tydligen babbla på här med ;) Hoppas du inte tröttnar :P
Jag hoppas du tar mod till dig att våga prata med din man! Hade säkert känts skönt om han var OK med det. Men det är klart, om han säger nej så känns det kanske värre. Äh, jag vet inte.. Hur är han annars? Tolerant mot människor i allmänhet?
Malmö, ja. Jo men visst brukar det vara mycket folk ute, speciellt på sommaren. Jag tycker om Paddy's och Fagan's, två trevliga puber. Men ja, inte speciellt ofta jag går ut. Ska dock ut på fredag med en tjejkompis, så det ska bli roligt!
Vad gör du annars? Kanske vad du jobbar med eller vad du tycker om att gör på fritiden? Har du/ni barn?
Kram
Ps. Hoppas du är online :)
Dunka-dunka...*asg*....instämmer till fullo men det låter lite som på PRO:s senaste stämma :)...
Jag har också en förmåga att dra mig till nytt folk, ibland håller man kontakten och ibland inte, (oftast inte). Men jag förundras över hur trög man egentligen är...utan alkohol får jag inte ens ur mig hälften av det som jag babblar om som med några öl i kroppen, (fast det räcker nog till ändå skulle jag gissa). Och ja, vem vill gå hem vid 23 tiden när man har roligt och man är som snyggast, (även om det bara var tal om ett par öl från början) haha...
Har du varit med någon tjej fullt ut någon gång eller är det nya påfund? Hur tog du upp det med din gubbe egentligen? Min gubbe är väldig öppen och tolerant överlag men just det här, (kan nog vara så att han anar)...nej, det känns inte riktigt bra faktiskt. Nåväl, tiden lär utvisa vad som komma skall.
Jag önskar dig lycka till med din modell dock, hade nog också funderat över vad en sådan skulle se hos en själv. Så typiskt tjejer på nåt vis. Tröttsamt. Och att ge andra råd när man sitter helt skyddad i sin soffa är ju också rätt enkelt haha...
Du får berätta mer på lördag om du hade turen att träffa någon fin fröken :)...
Malmö låter lite som en hederlig sommarstad, är tyvärr inte så bekant med staden fast jag många gånger varit på väg ner. Har nästan alltid landat i kungliga huvudstaden istället. Är du skånetös från början eller ditflyttad?
Vardagen består mest av familjeliv och arbete, (en pojk). Förutom det så är jag nog som folk är mest, tycker om att se nya miljöer och träffa nytt folk. Tar mig gärna ett glas emellanåt också. Kan inte riktigt vara så detaljerad här som jag skulle vilja :)...
Själv då, kan du berätta mer om dig själv eller blir det för utelämnande?
Man kan såhär i efterhand konstatera att jag inte var online tyvärr :(...ikväll kanske?
Kram