Vilken bil skulle du valt?
Vilken bil skulle ni valt? (Par utan barn, eventuellt barn längre fram)
Ungefär samma bil, skillnaden är att Nr 2 är lite "värre"/dyrare och antalet dörrar.
Vilken bil skulle ni valt? (Par utan barn, eventuellt barn längre fram)
Ungefär samma bil, skillnaden är att Nr 2 är lite "värre"/dyrare och antalet dörrar.
1 - fyra dörrar!
Jag vill gärna ha fler röster, jag och sambon är inte helt överens här..
1 - fyra dörrar!
Vill du utveckla? Vad ser du som största fördelen med 4 dörrar när man bara åker 2 personer?
Nr 1
4-dörrars helt klart! Även utan barn och utan medpassagerare är det ofta vi har grejer i baksätet och då är 4 dörrar praktiskt. Vi ställer matvarorna där när vi handlat,vi har nedfällbart säte med "hål" i som utnyttjas,vi fraktar saker till återvinningen där bak och bagage när vi reser. Tvådörrars är sportbilar för pojkar som raggar.
4-dörrars helt klart! Även utan barn och utan medpassagerare är det ofta vi har grejer i baksätet och då är 4 dörrar praktiskt. Vi ställer matvarorna där när vi handlat,vi har nedfällbart säte med "hål" i som utnyttjas,vi fraktar saker till återvinningen där bak och bagage när vi reser. Tvådörrars är sportbilar för pojkar som raggar.
Hans argument, förutom att han tycker den (enligt honom) är snyggare och roligare att köra, är att den är säkrare vid omkörningar, billigare när man åker långt och har bättre väghållning.
Jag behöver alltså ett bättre argument än att jag vill ha 5-dörrars trots att vi i princip aldrig använder baksätet=/