Går detta under någon form av otrohet?
Anonym (Nyfiken) skrev 2015-09-28 13:26:56 följande:
Det måste väl ha funnits någonting i ditt äktenskap som måste ha föranlett att du tog steget fullt ut för att träffa mannen? Så du menar om mannen i fråga hade bott i samma stad så hade du övervägt att lämna din familj och äktenskap? Jag har svårt att förstå hur man kan bli kär i någon annan om man lever i ett lyckligt äktenskap vilket du ger ett intryck av. I ett sunt förhållande snokar man inte och det är helt rätt. Anledning till att jag började snoka var ändrat beteende och lätt smusslande. Jag ska inte låta skenhelig på något sätt men jag skulle aldrig äventyra mitt äktenskap och familj utan att ha jävligt goda skäl. Om jag är lycklig i mitt äktenskap så lämnar jag aldrig utrymme för frestelse men som sagt alla är olika.
Jag tror inte du är helt ärlig om du påstår att du aldrig någonsin känt attraktion till någon annan än din partner? Skillnaden mellan de som trillar dit och de som inte gör det är hur lång de låter det gå innan de drar i handbromsen, du drar nog i handbromsen tidigt innan det hinner bli en risk, andra (din partner?) bejakar det och gottar sig åt pirret och bekräftelsen