Inlägg från: Anonym (empatilösa svin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (empatilösa svin)

varför bekostar ni kriminalitet/yrkestiggeritiggeri

nihka skrev 2015-07-02 19:20:08 följande:

Tycker du har startat "nock" med anonyma nick för att sprider dina lögner.

Det är inte kriminellt att tigga.

Det finns heller inget i lagens namn som heter "yrkestiggare" som du håller på och tjatar om i tråd efter tråd utan det är typisk SD-retorik. Gå tillbaka till kloakerna Avpixlat och Fria tider om du vill prata som dem.
    Tack. 
    Du skrev det jag tänkte men så mycket bättre formulerat.
  • Anonym (empatilösa svin)
    Anonym (idioti) skrev 2015-07-02 20:05:38 följande:

Jag har redan styrkt det i tråden så sluta sprid faktafel omkring dig, det gynnar varken oss eller dom.

Nej, det finns inget i lagen som klassar folk som yrkestiggare, det får dom heller inte att försvinna vad man än kallar dom.
    Så för konversationens skull, så vi snackar alla om samma sak så kallar vi dom för yrkestiggare.
    Jag antar du föredrar det framför zigenare så ja.
    Ska du snacka retorik så kommer du med det klassiska, framför att bemöta argument eller pinsamma sanningar så väljer man att avfärda dessa som "rasistiskt propaganda eller SD retorik", lägg ner med det, det leder ingenstans.

Vad du anser dig att se i din kristallkula gällande anonyma nick bryr jag mig inte mycket om.

Nej det har du inte, peka i så fall på vart, citat och inläggsnummer tack, och kom nu ihåg att ordningsregler är inte lagar. 
    plus att vi talar om människor som tigger för sin egen personliga räkning, så långt som vi vet, alltså passar inte termen yrkestiggeri vilket det som nihka redan påpekat inte finns nån sån term.
Svar på tråden varför bekostar ni kriminalitet/yrkestiggeritiggeri