Hur mår ni andra i värmen
Hur mår ni andra gravida i denna värme? Är i v 25 och lider verkligen! Finns ingen energi till någonting!
Hur mår ni andra gravida i denna värme? Är i v 25 och lider verkligen! Finns ingen energi till någonting!
Jag tycker att det är grymt skönt att värmen äntligen har kommit! Energi har jag inte haft nån under hela graviditeten så det gör ingen skillnad ;) är i slutet av tredje. Svullen o stor o plufsig, men njuter verkligen av att det äntligen är sol o värme!
Jag är i v32 och har precis som personen ovan inte haft någon energi under hela graviditeten så det gör ingen större skillnad här.
Älskar värmen och sitter mer än gärna ute i solen. Tar med nått gott kallt att dricka och sörplar i mig eftersom! Helt fantastiskt
Tröttare än vanligt idag, men kanske beror det bara på för lite nattsömn, då det var varmt att somna och bebisen låg i vägen oavsett vilken sida jag ville ligga på. Annars är det väl härligt att vi äntligen fått sol, men lite för varmt för att jag ska vilja vara ute i direkt solsken.
Trött! Men härligt med sol tycker jag! Fast för varmt idag.. Känner mig stor och svullen gravid i v 33
Jag är i vecka 27 och älskar värmen. Vad har ni för tideräkning egentligen?
v.39 här.. . Stödstrumpor i denna värme är inte att leka med men ett måste, för annars ser man knappt mellanrummen mellan tårna. hehe.
Imorgon ska vi få 34 grader också. Blir att sitta framför fläkten hela dagen i princip. Blev så tvärorolig att jag ska föda imorgon.. kommer ju dö av värmeslag.
Jag borde nog inte klaga. Jag är inte svälld iaf... Är "bara" i v 28 men sista dagarna har jag känt mig trött! All energi jag haft sista veckorna är bortblåst. Bara skuggan som hägrar men kan ändå njuta av väder och framför allt bad så länge jag inte jobbar... Gruvar mig dock lite för om hela juli/augusti blir så här... Man blir ju inte direkt mindre liksom! Längar till 15 grader och regn på söndag/måndag! :D Trodde aldrig jag skulle känna så men är 2,5 vecka kvar till semester. Känns långt i denna hetta... 33 grader idag *pust*
Jag är beräknad om 5 dagar men jag tycker att jag klarat mig ganska bra. Dottern på 2.5 tycker väl att jag är lite tråkig som inte orkar busa o fixa en massa med henne i 28°c. Känner av en del onda förvärkar, känns som att det kan bli riktigt svettigt om allt drar igång nu!