Varför är du frivilligt singel
Jag är söt,trevlig och kroppen är ok.Och singel.Skäl:Orkar inte kompromissa,ta hänsyn till nån hela tiden.Vill inte ha styvbarn/jobbig svärmor.Vill ha lugn och ro efter arbetsdagar.
Jag är söt,trevlig och kroppen är ok.Och singel.Skäl:Orkar inte kompromissa,ta hänsyn till nån hela tiden.Vill inte ha styvbarn/jobbig svärmor.Vill ha lugn och ro efter arbetsdagar.
Jag söker en flickvän att få skämma bort. Vill du gå på en date?
Jag trivs som singel.
Friheten att kunna göra vad jag vill, när jag vill.
Har aldrig velat ha förhållande, barn, sex eller make och kommer förhoppningsvis aldrig ha det.
Jag slängde ut en outhärdlig karl. Varför skulle jag skaffa mig en ny?
gillar att vara singel och slippa anpassa mig efter någon annan. göra som jag vill och fokusera på det viktigaste i mitt liv istället: mitt barn, min familj, mina vänner, träning, jobbet och hemmet. skönt att komma hem till ett hem som ser ut som när jag lämnade det - städat och fint! ingen som tar sista mjölken eller slösar pengar på snus eller annat skit.
Jag slängde ut min förra kvinnan på gatan. Hon var naken.
För att jag valde att bli singel genom att inte bortse från mig själv och vika mig för en usel man. Och nu har jag gett upp män. Framtiden ser bra ut, jag mår bättre och livet känns ljusare. Min plan är inte längre att finna någon att dela livet med. Min plan är att må bra och om ett par år köpa ett litet hus där jag, husdjur, hobbies, musik, växter och lugn kommer trivas något enormt.
Det är bara det fysiska som saknas men det går att lösa med ett kk.
Jag har inte hittat någon som är värdig mig.
Trött på allt jävla drama som kommer med relationer. Vill ha lugn och ro. Varit sambo 4 ggr och förlovad tre ggr. Räcker såååå bra...kanske ger det en till chans när barnet är flygfärdigt om typ 15 år..
Jag älskar ensamtid och att vara själv.
Gillar att ha sex med olika män. Det är mer spännande så.
Jag vill ha mitt hem för mig själv och inte ta hänsyn till någon annan och eventuellt plocka efter någon annan!
För att jag tycker att det är skönt. Skönt att slippa kompromissa. Skönt att kunna fokusera på det som är viktigt för mig - barn, jobb, fritidsintressen - utan att någon annan känner att jag inte har tid för personen i fråga. Skönt att kunna vara uppe så länge jag själv vill på kvällen (inom rimliga gränser när man har barn dock), kunna se vilka filmer jag vill eller lyssna på vilken musik jag vill. Skönt att kunna vara hemma i lugn och ro en dag i skitiga kläder utan att någon klagar.
Jag ids inte leta. Jobbar med tanter, hänger inte på krogen, badoo, tinder eller MP.
Vet att det finns massa fina killar om man söker men jag vill hellre att det ska råka hända av nån anledning.