Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II
Vann en auktion idag på röd fleecejacka och röda fleecebyxor. 10 spänn!!!!! Som hittat!
Vann en auktion idag på röd fleecejacka och röda fleecebyxor. 10 spänn!!!!! Som hittat!
Jag har precis fått reda på att jag blivit utsatt för bedrägeriförsök av en som ville köpa våran DVD som ligger ute.
Dom ville att vi skulle skicka varan till en kund till dom i Nigeria. Har haft mailkontakt med köparen i flera dagar som varit VÄLDIGT påstridig. Nu efter att någon vänlig själ här på FL lade in en länk till polisens hemsida har jag fått bekräftat att den bedragaren fanns med där. Fy f-n rent ut sagt vad jag är förbannad - och glad att jag till slut sa till på skarpen att "The deal is off" för att dom vägrade lyssna på att vi inte ville skicka varan till Nigeria utan hellre typ till UK som personen kom ifrån.
SNYSOP: Vad är det för "kontaktperson" du fått mailet ang Nigeria ifrån????
Vann två stycken fina pojkjeans idag. Och så har vi lagt upp lilltjejens urvuxna kläder. En del helt oanvänt... Man fick ju så himla mycket kläder i stl 50-56 och 62 att man inte hann använda allt.