Inlägg från: Aprilia |Visa alla inlägg
  • Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

jassåå var de tjag som budade över dig på popväskan, men såg får nån dag sen att det finns fler ute, fick hem den i förrgår, supersnygg och praktiskt!

• Aprilia

Jag har en fin svart emmaljunga skötväska som jag haft till edgen och scootern, ska lägga ut den så snart jag tagit kort på väskan

• Aprilia

Jag hittar inte heller någon pop-väska nu men jag vet att jag såg några för någon vecka sedan, kan hända att de ligger under en annan kategori eller att de är avslutade *går in och letar*

• Aprilia

Nu har jag med äntligen tagit mig i kragen o lagt ut lite grejer, bla en Emmaljunga skötväska. Tyvärr så blir det ibland konstig kontrast från kameran så det ser ut som fläckar fast det inte är så!

• Aprilia

Har ni börjat handla sommargrejer än då? jag har några auktioner i minneslistan som snart är slut, vi får se hur det går!

• Aprilia

Jag tror jag har blivit lurad. Skickade efter en lacoste piké med keps i samma färg. Det har då inte dykt upp ännu. Jag betalade för en vecka sedan. Kan det vara så att det tar lååång tid att skicka från Thailand???

• Aprilia

Men levisjeansen är INTE små, har strl 2T till min dotter som i vanliga fall har strl 98 på byxor, och de 2 T är låånga!

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II