Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II
jassåå var de tjag som budade över dig på popväskan, men såg får nån dag sen att det finns fler ute, fick hem den i förrgår, supersnygg och praktiskt!
jassåå var de tjag som budade över dig på popväskan, men såg får nån dag sen att det finns fler ute, fick hem den i förrgår, supersnygg och praktiskt!
ja den är liten, jag vet inte om det finns flera, men jag har precis köpt en mindre sulky till min dotter (hade en scooter tidigare) och till denna sulky passar den utmärkt!
så här ser den ut:
www.tradera.com/auction/auction.aspx
Jag har en fin svart emmaljunga skötväska som jag haft till edgen och scootern, ska lägga ut den så snart jag tagit kort på väskan
Jag hittar inte heller någon pop-väska nu men jag vet att jag såg några för någon vecka sedan, kan hända att de ligger under en annan kategori eller att de är avslutade *går in och letar*
Nu har jag med äntligen tagit mig i kragen o lagt ut lite grejer, bla en Emmaljunga skötväska. Tyvärr så blir det ibland konstig kontrast från kameran så det ser ut som fläckar fast det inte är så!
Har ni börjat handla sommargrejer än då? jag har några auktioner i minneslistan som snart är slut, vi får se hur det går!
Kolla vad jag har köpt åt Tuva idag. Första sommarplagget!
Någon frågade om POPs skötväska på tradera som jag själv vann för några veckor sedan på tradera. Här är en ny inlagd:
www.tradera.com/auction/aid_25744312
Jag tror jag har blivit lurad. Skickade efter en lacoste piké med keps i samma färg. Det har då inte dykt upp ännu. Jag betalade för en vecka sedan. Kan det vara så att det tar lååång tid att skicka från Thailand???
www.tradera.com/auction/aid_25755219
hihi dessa har jag INTE lagt bud på
Här verkar en pop skötväska gå för bra pris, var det inte många här som var intresserade? De andra har gått för ca 250kr
Dessa tog jag Köp Nu på då jag bara inte kunde missa auktionen som jag gjort med så många andra. Egentligen har dottern strl 2T men dessa strl 4T passar perfekt, fick hem dem idag!
Men levisjeansen är INTE små, har strl 2T till min dotter som i vanliga fall har strl 98 på byxor, och de 2 T är låånga!