Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II
tjej 83
Har du vunnit auktionen så får säljaren alla dina uppgifter..
Vägrar du betala så får du först ett negativt omdömme... och då riskerar du att bli avstängd om du får för många negativa...
tjej 83
Har du vunnit auktionen så får säljaren alla dina uppgifter..
Vägrar du betala så får du först ett negativt omdömme... och då riskerar du att bli avstängd om du får för många negativa...
Har suttit här igår och idag och lagt ut lite nytt...
Ialla olika storlekar. ( 56 och uppåt..)
och både tjejkläder och killkläder...
Anna
Supersuf..
Jag skulle säga att 19/ 20 är för runt 9-12 månaders bebisar.. så ja mer runt 74/80 i storlek...
SUpersuf..
annars finns det en kategori som just heter strumpor och skor....
och där är det uppdelat i storlekar
här håller vi också på att rensa ut.
Både efter tjejen och efter killarna.. Efter michaela har vi ju sparat det mesta i tron om att vi skulle få en till tjej.. så henne har vi väl 4 flyttkartoner i klädesväg kvar.. och nu har vi börjat rensa ur bland killkläderna också. Här blir det ju inga fler barn...
Mycket fynd kan man göra på tradera men också har man blivit besviken. men i överlag är jag jättenöjd med det jag vunnit..
tror det går allmänt trögt just nu för att det är en vecka efter lön.. Brukar gå rätt så segt då.. bäst går det runt barnbidrag/lön. ( när folk känner sig rika.. ) nu så börjar det kännas av att man betalt alla räkningar och ser hur mycket /litet som är kvar till nästa lön.
Anna som hittills bara har 9 sålda saker av 28 st...
fru i
gör ett detaljerad sökning just på tex elefant.. Och då finns en liten ruta som man kan pricka för att söka även i beskrivning av auktionen.
Vet inte riktigt hur länge man ska vänta till man sätter negativt..
För mig har tradera strulat senaste dagarna.. vetat att mina auktioner går ut men inte fått vinstmailen förren 5 timmar efter auktionsslut.. ( och jag har en teliaadress. )
Sedan det värsta jag vet är när folk sitter typ 3 min efter avslutad auktion och kräver att man ska skicka mail med hur man ska betala ... Fick ett sådan i måndags eftermiddag och då slutade auktionerna vid 16 tiden. och satte mig på kvällen (kl 18,30) och packade ihop och slutvägde.. Och då hade jag fått två mail till ifrån henne om att hon ville ha uppgifterna snabbt....
Man kanske har ett liv utanför tradera ?. ( och hon har fortfarande inte betalat dock.. )
Pyret..
Har du en överskottsbolag i närheten ??
Dom säljer en digitalvåg för 69 kr just nu..
Annza..
Jag skulle abosult skriva ett mail till säljaren och be henne förklara sig..
Håller med att det är för mycket fel på dom som ska vara nya...
Därimot kan jag föstå att folk missar att saker är namnade.. Själv skriver jag sällan in barnens namn i kläderna.. ( mest ytterkläder. ) dottra håller reda på sina egna saker numera. Men kommer börja namna erik saker här då han nyss börjat på dagis..men jag änvänder sällan märkpenna utan just lappar. och då är det väl bara att ta bort dom eller ?? hur ser ni andra på det ?
kan ni förklara för mig varför name it är bra märke ????
dom jag har sett är helt vanliga kläder. inget märkvärdigt alls. ?
eller har jag bara missat något ??
Har även sålt kläder av detta märke helt vanligt på tradera.. HAr aldrig hör att det ska vara något speciellt..
Anna
Niinis..
Du behöver inte betala något alls för att bara handla på tradera.. Den som säljer får faktorur då tradera tar provision och en liten slant för annonsen...
Det du betalar är bara själva varan och nästan alltid portot...
Det du bör tänka på är att kanske titta in till säljaren på den varan du är intresserad av.. Där har du nämligen olika omdömen.. Unvik dom som har många negativa... se då varför just dom har negativa.. ( strular dom med att inte skicka varor ?? mm )
Annars är det bara att bjuda...
Anna
Hej ni som vet .....
Har vunnit ett par skor... barnskor i storlek 19..
Han vill ha 65,90 i frakt ???? hur i hela fridens namn kommer han till den summan ???
och hur fungerar igentligen payson ?. ( har både köpt och sålt en massa men aldrig använt det.. )
Anna