Inlägg från: Inexsana |Visa alla inlägg
  • Inexsana

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

Åh vad irriterad jag vart igår, jag hade budat på en leksak, och 3 min innan auktionen gick ut vart jag överbjuden, men så satte maken stopp för mitt fortsatta budande. Han tyckte inte en begagnad leksak var värd mer än 40 spänn... Så gick den för 41.

Men jag har iaf några bud som ligger som vinnnade än så länge

• Inexsana

Rusta har en bra
    HUSHÅLLSVÅG ELEKTRONISK

Melissa elektronisk hushållsvåg. Max 2kg. 1,0 grams skala, Liten skål medföljer. Vågen drivs av 4 x 1,5 volts batterier (AA) Dessa ingår inte.
    149:-

• Inexsana

Jag har bara handlat för 79 och 121 inräknat frakt den här månaden, och min gubbe har satt köpstopp på mig nu. efter 4 auktioner bara Ledsen

• Inexsana

Det är ju hans pengar, jag har ju bara barnbidraget... eller det lät ju kanske inte så bra, men det är så att jag har valt att inte ta ut någon fp tills lillan är ett år, vill ju vara hemma så länge som möjligt. Så jag shoppar glatt tills det blir köpstopp.

• Inexsana

Visst har jag förstått postens tabell rätt om jag har ett brev som väger 239 g så blir det 33 kr ? Det är inte skrymmande.

det är ett set med byxa tröja o jacka. stlk 56

eftersom det väger över 250, och under 500?

• Inexsana
    Men det står ju vikt högst, det tolkar iaf jag som upp till 20g blir det 5,5kr
    och upp till 100g 11kr, upp till 250g 22kr och upp till 500g 33kr.
    Är jag ute och cyklar? Det är min tolkning iaf.

• Inexsana

Då måste jag be att få rätta mig Generad
    På min lapp står det 293g

Ber om ursäkt.

• Inexsana

Vad skönt att jag slapp ut o cykla Cool
    Nog för att vädret är fint, men det är lite för mycket snö.

Är fem sålda av elva utlagda bra statistik?

Men jag är lite förvånad, det var de mest nötta kläderna som sålde, trots att inget var av spec märke, och det som var nytt och oanvänt förblev osålt? Hur tänker traderarna? 

• Inexsana

inspiration, är inte det samma som duka?

En morot som du kan knyta ett dubbelt halvslag med är inte färsk och bör slängas.
Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II