Inlägg från: hannamamma |Visa alla inlägg
  • hannamamma

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

idag var jag och hämtade en kofta jag köpt på tradera...i annonsen stod det att den var finare än bilden...och den såg mkt fräsch ut...men när jag tittade på den hemma (jag såg inte närmare på den när jag lämnade över pengarna) var den mkt mer sliten, p.o.p märket var jättenött samt stl lappen...sen var den NAMNAD!!! Fy..det tycker jag verkligen man ska skriva i annonsen om den är...det sänker ju priset tycker jag! Men jag har skrivit till henne vad jag upplevde, så kanske hon får sig en tankeställare...

lite sur oxå för att jag ej fått några bud på de kläderna jag själv har ute på tradera...jag trodde barnkläder var lättsålda, de är i jättefint skick faktiskt..inte namnade och rök och djurfria! Men men...det är ju inga märkeskläder heller...

• hannamamma

Nu har jag handlat en del barnkläder på tradera...men jag tror det är dax för ett uppehåll...senaste plaggen har varit riktigt tråkiga...tvättblekta och NAMNADE fy!
    Det har varit ganska låga bud visserligen 20-40 kr, men så kommer ju portot på oftast 22 kr, och då känns det inte så billigt längre för en munkjacka eller en body av icke märkeskvalitet!

Har sålt en del själv, men det har inte gått upp så mkt att jag "tjänat" nåt...så då kvittar det...har bara sparat mig lite utrymme i förrådet...
    En tjej som vunnit har inte hört av sig, trots att jag mailat 2 ggr, sms och RINGT! Hoppas hon gör det för annars blir jag ARG!
    Hur långt ska man gå innan man ger upp?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II