Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II
Länk till mina auktioner finns i min presentation.
Säljer mäst killkläder i storlek 62, men också lite i tjej 56 och pojk 56.
Länk till mina auktioner finns i min presentation.
Säljer mäst killkläder i storlek 62, men också lite i tjej 56 och pojk 56.
Hur länge ska man vänta efter att ha betalat innan man efterlyser paketet hos säljare ?
Fattar inte att ingen budar på mina pojkkläder, knappt anv¨nada.
Kadorren :
Mest strl 62 och 56. Ska lägga ut 68 och 74, nåt speciellt du är ute efter ?
Kadorren: det på gång, bla ett set från name it i strl 68.
Kadorren : har lagt ut lite grejor i strl 68 nu
Blev lite frustrerat. Fick ett mail från en säljare som sa att tiden för betalning hade gått ut och att hon skulle lägga ut auktionen igen. Grejen är den att jag redan har betalat OCH fått ett mail där hon bekräftat det hela och sagt hon skulle posta paketet. Det mailet fick jag den 19 februari....
Mailade henne tilbaks och sa hur det låg till, men hur kan hon missa när hon sagt hon ska posta paketet ??? Grrr.
Ropade in en Mexx overall i förrgår, ska bli spennande att se om den är lika snygg som den ser ut, kommer antagligen på posten i dag.
Lilltjejen har så otroligt mycket kläder, nån som känner sig igen ?
Hade fyra paket i postlådan idag. Fick hem mexxoverallen, den var kanonfin, fast det var inte mexx men åhlens ???
Kan man göra så ?
Det är lite konstig tycker jag, en begagnat byxa med nalle puh på som jag har ute budar folk på, men inte på en nästan ny name it body eller fixoni sett.
Folk är kontiga.
Gillar märken som mexx, fixoni och esprit, men också cubus, åhlens och name it. PoP har jag aldrig ens sett då det inte finns nån affär här.
mamma 3 : håller med dig, name it är jättebra.