Inlägg från: Samla |Visa alla inlägg
  • Samla

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

Sveasmamma: det kommer med jämna mellanrum, har hållit lite koll, funderade nämligen på att lägga ut min men jag får nog suga lite på det så man inte ångrar sig De har gått för allt mellan typ 115 upp till över 300 kr.

• Samla

skrymmande= att det inte går in i en vanlig brevlåda (som folk har som bor i lägenhet) kostar 11 kr extra (de har springor som de provar i på posten).

• Samla

FrökenW: jag skickade en pop jacka, dock inte 3i1 utan täck, det blev 55 kr. Så jag gissar på det....

• Samla

Nu fattar jag inget. Har en auktion (som jag inte fått några bud på) som startat om 2 gånger av sig själv. Skulle sluta nu 5 mars men har startat om sig så att den slutar 12 mars! Är det nått jag gör eller gör den det automatiskt?

• Samla

vermillion: Kan du inte lägga ut dem själv och sälja? Skriva typ att de inte passade eller något liknande?

Själv är jag jätteglad, la ut en sak för 199 kr och det såldes för 316 kr!

• Samla

Vermillion: mmmm, ibland känns det lite tröttsamt, speciellt när portot för va§ran nä§sta§n §bl§ir

• Samla

Vermillion: mmmm, ibland känns det lite tröttsamt, speciellt när portot för varan blir mer än vad man får för varan...! Tuff skjorta!

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II